Nova kolekcija branda DIORALOP premijerno će biti prikazana na Cro-A-Porteru, u četvrtak, 4. travnja, u kući za ljude i umjetnost Lauba. Svoju četvrtu zajedničku kolekciju Andreja Bistričić i Maja Merlić koje stvaraju pod imenom DIORALOP, simbolično su nazvale - “4″.
“Broj četiri oduvijek predstavlja sve što je stvoreno, to je broj koji je početak materijalnih stvari ili materije kao takve. Često se javlja u prirodi, pa tako imamo četiri glavna elementa, četiri strane svijeta, četiri godišnja doba… Četiri predstavlja i završetak Božjeg kreativnog ciklusa. Četvrti dan stvorena su dva različita svjetlila, jedno da vlada danju, a drugo da rasvjetljuje noć. Time vođene stvaramo četiri različita printa od čega dva predstavljaju tamu, a dva svjetlost”, otkrile su dizajnerice o novoj kolekciji.
Kao i do sada, kolekcija branda DIORALOP inspirirana je polaroid fotografijama stvorenima namjernim izlijevanjem kemikalija i njihovim izlaganjem različitim temperaturama, čime nastaju neočekivani uzorci i boje. Andreja Bistričić i Maja Merlić inspiraciju nalaze i u različitim subkulturama, životu ulice i svakodnevnim situacijama, što je rezultiralo jednom od najuspješnijih kolaboracija na domaćoj modnoj sceni.
Pistom će se uz modele iz nove kolekcije prošetati i cipele kultnog britanskog branda Underground. Ovaj brand na internacionalnoj modnoj sceni poznat je po suradnji s modnim kućama kao što su Thierry Mugler, Ashish i Sibling, a izabrali su upravo DIORALOP reviju kako bi se predstavili hrvatskoj publici.
Osim nove kolekcije odjeće, na predstojećem Cro A Porteru biti će predstavljena i suradnja s brandom MANUFAKTURIST, koja će označiti njihov iskorak prema produkt dizajnu i početak linije predmeta za dom.