Obožavatelji Miley Cyrus konačno su došli na svoje, dugoočekivani album „Bangerz“od ponedjeljka 14. listopada je u slobodnoj prodaji. Album sadrži trinaest pjesama, a na njemu su radili slavni producenti i autori pjesama kao što su Mike Will, Pharrell, Future, i Will.I.Am.
Posebnost albuma je i suradnja s Britney Spears u pjesmi SMS (Bangerz) za koju je Miley rekla: “Odrasla sam gledajući je. Moj album je bio kompletan kad se ona pojavila na njemu. Ona mi je takav idol. Način na koji obožavatelji doživljavaju mene, tako sam ja doživljavala nju kada sam bila dijete. Sve što sam željela je bilo ići na njezine koncerte. Kad god je bila na TV, željela sam naučiti sve što je napravila. Imati nju na albumu uistinu znači imati mojeg idola na albumu”.
Miley Cyrus je pozitivne i negativne kritike te ogromnu pažnju javnosti privukla na VMA dodjeli nagrada, a potom i eksplicitnim spotovima. Oborila je rekorde u filmu i glazbi te na televiziji (nedavno se pojavila i u dvije posebne epizode Dva i pol muškarca). Mlada zabavljačica, a već multiplatinasta prodala je više od 12 milijuna albuma i 20 milijuna pjesama samo u Americi!
Popis pjesama: Adore You, We Can’t Stop, SMS (Bangerz) (feat. Britney Spears), 4×4 (feat. Nelly), My Darlin’ (feat. Future), Wrecking Ball, Love Money Party (feat. Big Sean), #GETITRIGHT, Drive, FU (feat. French Montana), Do My Thang, Maybe You’re Right, Someone Else
Usput, poklonici Miley Cyrus mogli su u petak navečer na MTV-ju pogledati 60-munitni dokumentarac koji (raz)otkriva pjevačicu, no i ako niste imate priliku u nedelja (15 sati), ponedeljak (16.10) i utorak u 21 sat. Film je rađen po uzoru na slične dokumentarace o životu superzvijezda, kakvi su snimljeni o Lady Gagi, Drakeu, Nicki Minaj, Britney Spears i, najnoviji, o Demi Lovato.
Ovaj put donosimo vam video za pjesmu Wrecking Ball, drugi singl s albuma “Bangerz” koji se odmah popeo na 1. mjsto na iTunesovoj listi Top Songs, 1. mjesto na Billboardovoj listi Hot 100 i 1. mesto na Spotifyju. Spot za “Wrecking Ball” postao je video koji je najbrže dostigao status CERTIFIED: VEVO-ovu oznaku za spotove sa 100 milijuna pregleda i to u roku od šest dana! Spot je do sada pogledan gotovo 212 milijuna puta!