Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Coca Cola u borbi protiv pretilosti

Tvrtka The Coca-Cola Company  potvrdila je svoju globalnu predanost objavivši četiri konkretne obveze kojima će nastaviti pridonositi stvaranju i očuvanju zdravijih, sretnijih i aktivnijih zajednica. Ovo su obveze koje se odnose na više od 200 država u kojima tvrtka posluje:

1) Ponuditi niskokalorična ili pića bez kalorija na svakom tržištu 

2) Osigurati transparentne informacije o nutritivnoj vrijednosti, uz navođenje kalorija na prednjici ambalaže svih proizvoda

3) Pomoći ljudima da se pokrenu i postanu aktivni podržavajući programe koji potiču tjelesnu aktivnost u svim zajednicama u kojima tvrtka posluje

4) Biti odgovorni prema tržištu i ne oglašavati djeci mlađoj od 12 godina, svugdje u svijetu

Coca-Cola1

„Pretilost je danas jedan od najvećih zdravstvenih izazova jer pogađa gotovo svaku obitelj i zajednicu na svijetu. Ona je problem svjetskog društva, a može se riješiti jedino zajedničkom suradnjom i odgovornim sudjelovanjem svakoga od nas u tom procesu“, izjavio je Muhtar Kent, glavni i izvršni direktor tvrtke The Coca-Cola Company. „Mi smo predani nastojanju da budemo dijelom rješenja te usko surađujemo s našim poslovnim partnerima, vladom i civilnim društvom. Ova najava korak je dalje na tom putovanju na kojem poduzimamo aktivnosti u svakoj državi i na svakom kontinentu na kojem poslujemo“.

Muhtar Kent je, u sklopu obilježavanja 127. obljetnice Coca-Cole, objavio te obveze, a pridružio mu se guverner savezne države Georgije Nathan Deal i gradonačelnik Atlante Kasim Reed kako bi zajedno pokrenuli seriju programa kojima je cilj potaknuti građane Gerogije na tjelesnu aktivnost. Ovo je najava nastavak partnerstva koje je tvrtka Coca-Cola nedavno sklopila s gradovima Chicagom, San Antoniom i drugima.

Coca-Cola je dosad napravila mnogo važnih koraka, poput inovacija u proizvodima i ambalaži, uključujući i ponudu manjih pakiranja i mini limenki u Sjedinjenim Američkim Državama, Australiji, Kanadi, Koreji i Tajlandu. Coca-Colin sustav trenutno podržava stotine programa koji promiču zdrav i aktivan životni stil u više od 115 država svijeta, utječući tako na milijune ljudi, a podatke o kalorijama stavlja na prednju stranu ambalaže gotovo svih svojih pića. I nastavit će s tim aktivnostima, ali i mnogim drugima.

Tvrtka Coca-Cola također je predana javnom i aktivnom mjerenju rezultata i učinaka svojih aktivnosti u sklopu mrežne stranice www.comingtogether.com. Ova digitalna platforma pruža detaljne podatke o svim tvrtkinim nastojanjima kojima je predana diljem svijeta te omogućuje posjetiteljima da prate napredak i podijele svoje mišljenje i ideje o načinima kako dodatno promovirati izbor, ravnotežu energijskog unosa i pokret.

Trenutno je tvrtka Coca-Cola prisutna sa svojim bezalkoholna pićima u gotovo svakoj kategoriji – od gaziranih pića do voda te voda obogaćenih aromama, čajeva, kava, sokova i prirodnih sokova, sportskih pića i energetskih napitaka. Široki asortiman uključuje 800 niskokalorijskih pića i pića bez kalorija, što je udio od 25 posto u ukupnom svjetskom asortimanu. Tvrtka će nastaviti s inovacijama u ambalaži i novim, prirodnim zaslađivačima bez kalorija kao što je primjerice stevija jer vjeruje da izbor dolazi u mnogo okusa, oblika i veličina.

 

O tvrtki Coca-Cola

Tvrtka Coca-Cola najveći je svjetski proizvođač napitaka te osvježava potrošače s više od 500 različitih robnih maraka negaziranih i gaziranih napitaka. S Coca-Colom, koja je diljem svijeta prepoznata kao najvrednija robna marka tvrtke, portfelj proizvoda uključuje i 16 milijardi dolara vrijedne robne marke kao što su Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vode obogaćene vitaminima, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia i Del Valle. Na svjetskoj je razini tvrtka Coca-Cola  najveći svjetski dobavljač gaziranih napitaka, kava za trenutačnu potrošnju i sokova. S pomoću najveće distribucijske mreže u svijetu potrošači u više od 200 svjetskih država ostvaruju ispiju više od 1,8 milijardi napitaka dnevno. Opredijeljena stvaranju održivih zajednica, tvrtka Coca-Cola svojim društveno-odgovornim poslovanjem naglašava zaštitu okoliša, podršku zdravomu i aktivnomu načinu života, stvaranje sigurnoga i ugodnoga radnog okružja za zaposlenike te doprinos gospodarskomu razvoju područja u kojima posluje. Sa svojim se punionicama tvrtka Coca-Cola svrstava u 10 najvećih svjetskih privatnih poslodavaca s više od 700 000 zaposlenika. Za više podataka posjetite e-adresu www.thecoca-colacompany.com ili pratite Coca-Colu na Twitteru na e-adresi www.twitter.com/CocaColaCo ili posjetite Coca-Colin blog na e-adresi www.coca-colablog.com.

 

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *