Ostalo je manje od mjesec dana do najiščekivanijeg događanja godine, koncerta najpopularnije svjetske glazbene zvijezde Justina Biebera koji će se održati 9. studenog u Areni Zagreb. Iako je koncert službeno rasprodan prije par mjeseci, za ulaznicama i dalje vlada pomama kakva nije zabilježena još od legendarnog nastupa grupe U2 u Zagrebu. Upravo je zato u dogovoru s menadžmentom i produkcijom pronađeno rješenje da se uz predviđenu scenografiju napravi prostor za dodatna mjesta oko pozornice kako bi u nastupu svog idola moglo uživati još nekoliko stotina fanova. Beliberi koji još niste stigli nabaviti svoju ulaznicu, odahnite, jer će u ponedjeljak, 17. listopada, u 12 sati u prodaju biti pušteno još 500 ulaznica po cijeni od 565 kuna!
„Izuzetno nam je drago što obožavatelje možemo razveseliti ovom informacijom. U suradnji s menadžmentom Justina Biebera uspjeli smo osigurati prostor za još 500 mjesta te tako ispuniti želju onima koji nisu stigli kupiti svoju ulaznicu na vrijeme. Ovo će zasigurno biti najveći glazbeni događaj u Hrvatskoj u 2016. godini, a naš je tim trenutno potpuno posvećen tom velikom izazovu. Ponosan sam što u Zagreb dovodimo zvijezdu poput Justina čime potvrđujemo da je Hrvatska nezaobilazna destinacija velikih svjetskih glazbenih događanja. Iako u ovom trenutku ne mogu otkriti više detalja, tvrtka MPG će u narednim mjesecima najaviti nova glazbena imena kojima će oduševiti regiju u 2017. godini“, izjavio je Joe Bašić, direktor tvrtke MPG, koja je organizator koncerta Justina Biebera u Zagrebu.
Da rasprodan zagrebački koncert Justina Biebera nije iznimka dokazuju i dva dodatna koncerta u Londonu koja su organizirana i rasprodana u rekordnih tjedan dana, a turneja PURPOSE već je sad proglašena najuspješnijom turnejom po zaradi u 2016.godini. To su samo neke od brojnih zanimljivosti koje prate ovog izvanrednog glazbenika. U godinu dana čak četiri pjesme s albuma Purpose našle su se na prvom mjestu ljestvice u Velikoj Britaniji što je do sad uspjelo samo Elvisu Presleyju, a ovaj izvanredni glazbenik može se pohvaliti još jednim rekordom – tri pjesme sa spomenutog albuma našle su se u TOP 5 ljestvici u isto vrijeme. Samo ove godine Justin je osvojio nagradu Billboard za najboljeg muškog izvođača i za najveću zvijezdu na društvenim mrežama te svoju prvu nagradu Grammy za najbolju dance ploču. Uz osvojene nagrade, nominiran je i za American Music Awards 2016 u čak pet kategorija – za izvođača godine, video godine, najboljeg muškog izvođača, najbolji album i najbolju pjesmu u pop/rock kategoriji. Sve to najbolja je najava koncerta koji obožavatelje očekuje u zagrebačkoj Areni u studenom.
Novih 500 regularnih ulaznica za koncert Justina Biebera bit će pušteno u prodaju u ponedjeljak, 17. Listopada u 12 sati po cijeni od 565 kuna, a moći će se nabaviti na prodajnim mjestima Eventima i na službenoj stranici www.eventim.hr.
Uz regularne, ostalo je još nekoliko VIP ulaznica. Tako se u ponudi nalazi „Ultimate“ VIP 1 ulaznica po cijeni od 7.450,00 kuna, koja uključuje uživanje u koncertnom spektaklu u posebnom odjeljku na kraju pozornice, takozvanom sjedištu #GetCloser koje je najbliže najbliže Justinu. Također, za najveće obožavatelje osiguran je i poseban VIP ulaz
Tako se u ponudi nalazi „Ultimate“ VIP 1 ulaznica po cijeni od 7.450,00 kuna, koja uključuje uživanje u koncertnom spektaklu u posebnom odjeljku na kraju pozornice, takozvanom sjedištu #GetCloser koje je najbliže najbliže Justinu. Također, za najveće obožavatelje osiguran je i poseban VIP ulaz na kojem će ih dočekati domaćini, zatim obilazak backstagea gdje će iz prve ruke saznati što se događa iza scene i što je sve potrebno za stvaranje uspješne svjetske turneje te će kući ponijeti i posebne poklone – ekskluzivnu pločicu #GetClosertoJustin i premium robni paket stvoren ekskluzivno za Ultimate #Purpose fana.
Ulaznice „I’ll see you“ VIP 2 mogu se osigurati po cijeni od 4.025,00 kuna, a ono što dolazi u paketu je premium ulaznica, poseban VIP ulaz na kojem će ih dočekati domaćin te također poseban paket s poklonima – ekskluzivnu pločicu #GetClosertoJustin i robni paket.
U prodaji se nalaze i „Where Are You Now“ VIP 3 ulaznice koje uključuju premium ulaznicu, premium robni paket stvoren ekskluzivno za VIP #Purpose fana, poseban VIP ulaz te ekskluzivnu #GetClosertoJustin pločicu.
###
O AEG LIVE:
AEG Live, divizija je losanđeleske tvrtke AEG, orijentirana na sve aspekte izvedbi suvremene glazbe uživo, poput koncerata, turneja, festivala te posebnih glazbenih događanja.AEG Live ima 17 ureda te posjeduje li upravlja s 35 koncertnih lokacija. AEG Live sastoji se od divizija: Concerts West, Atlanta Worldwide Touring, The Messina Group, Marshall Arts, Marshall Arts USA, Goldenvoice Touring and AEG Live New York, London, Južna Amerika Ii Azija, s misijom dosljednog promicanja i pokretanja top 10 međunarodnih turneja. Tvrtka trenutno producira rezidencijalne show programe u The Colosseum Ceasers Palace u Las Vegasu te je eksluzivni promotor The Joint at Hard Rock Hotel & Casino Las Vegas . AEG Live ujedno u najvećem obujmu producira glazbene festivale u Sjevernoj Americi, poput Coachella Valley Music & Arts Festival Stagecoach Country Music Festival te New Orleans Jazz & Heritage Festival. Više na: www.aeglive.com.
O tvrtki MPG Jugoistočna Europa – Trenuci nadahnuća
Tvrtka MPG osnovana je 1997. u Zagrebu kao prva agencija u regiji specijalizirana za evente i promociju, s uredima u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Makedoniji te godišnjom zaradom preko 15 milijuna eura i s 350 stalnih zaposlenika. MPG godišnje organizira više od 3.000 događanja uključujući Poreč Major – FIVB turnir u odbojci na pijesku (dobitnik nagrade Zlatna koza za najbolji event u Istri 2015. godine), MicroSoft WinDay’s vodeća regionalna tehnološko poslovna konferencija, Coca-Cola FIFA prvenstvo u nogometu (s više od 40 000 posjetitelja) i mnoge druge. Od 2004. godine MPG Live organizira te promovira lokalna, regionalna i međunarodna glazbena događanja i festivale uključujući Umagination, Big Beach i festival Ultra Europe, najveće regionalno međunarodno glazbeno događanje s preko 150.000 posjetitelja iz više od 143 zemalja. Festival Ultra Europe dobio je prestižnu nagradu Hrvatske turističke zajednice za Turistički događaj 2015. godine. MPG prepoznaje potencijal u predstavljanju Hrvatske kao svjetske pozornice za međunarodna događanja, odnosno World Stage for International Acts te nastavlja razvijati glazbenu industriju u Hrvatskoj podupirući i promovirajući vodeće izvođače da nastupaju upravo u toj regiji. MPG nastoji stvoriti TRENUTKE NADAHNUĆA za kojima ljudi tragaju. Više na: www.mpg.hr
O Atlasu – ekskluzivnom partneru koncerta Justina Biebera u Zagrebu