Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Franka Batelić ispred Beyonce

FrankaFranka Batelić i Pepsi danas su objavili vijest da će Franka nastupiti kao predgrupa na zagrebačkom koncertu Beyoncé koji će se održati 17. travnja u zagrebačkoj Areni u sklopu njene nadolazeće turneje “The Mrs. Carter Show World Tour”, a koja je sponzorirana od strane Pepsija.

“Nastupati prije Beyoncé prilika je koja se pruža samo jednom u životu!  Beyoncé je umjetnica kojoj se u profesionalnom smislu divim i zato sam počašćena što mi je pružena ovakva prilika. Posebno sam zahvalna što mi je Pepsi omogućio nastup na ovoj vrlo iščekivanoj i rasprodanoj turneji. Vjerujem da ćemo zajedno pružiti našim obožavateljima nezaboravni glazbeni doživljaj”, rekla je Franka.

U sklopu ovog partnerstva i sveukupne suradnje s Beyoncé te Pepsi “ŽIVI SADA” filozofije koji slavi ono najbolje u svakome trenutku, Pepsi će fanovima ponuditi mogućnost osvajanja prestižnih VIP ulaznica za koncert putem nagradne igre na Soundset radiju. Također, fanovi će moći osvojiti Beyoncé majice na Facebook stranici Pepsi Hrvatska.

“Suradnja Franke i Pepsi Hrvatska tima označava odličan početak godine koja je pred nama. Tijekom godine, pozvat ćemo obožavatelje da se priključe Pepsi “ŽIVI SADA” duhu putem sudjelovanja u brojnim aktivnostima i nezaboravnim doživljajima koje Pepsi priprema za njih.”, izjavila je Nina Franulović, brand manager za Pepsi Hrvatska. 

Od kada se pojavila na sceni 2007, Franka je postala jedna od najperspektivnijih hrvatskih zvijezda.  Njena profesionalna glazbena karijera počela je pobjedom na televizijskom talent showu “Showtime” s pjesmom “Ovaj dan”. Franka je 2009. godine nominirana za najboljeg novog umjetnika na Porinu i Zlatnoj Koogli. Hrvatska “pop princeza”, kako je novinari vole nazivati, može se pohvaliti s osam singlova koji su zauzeli prvo mjesto na ljestvicama hitova u Hrvatskoj, a dvije njezine pjesme na engleskom jeziku “On Fire” i “Run” bile su hitovi na top ljestvicama u inozemstvu te su izdani na svjetski priznatim kompilacijama poput “Ministry of Sound.”

Partnerstvo s Frankom predstavlja lokalnu provedbu sveobuhvatne kreativne suradnje između brenda Pepsi i Beyoncé te daje dodatni značaj Pepsi globalnoj glazbenoj strategiji koja podupire mlade glazbenike u usponu omogućujući im globalni doseg, snažnu reklamu i inovativne resurse.

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *