Ulazak Hrvatske u Europsku uniju i promocija aktualnog albuma ’20th Century Man’, bili su sjajan povod da se Gibonni predstavi publici u Beču, Pragu i Berlinu. Uz nastup na najvećem praškom trgu Vaclavske Namesti, svakako treba izdvojiti i nastup na berlinskom trgu Alter Postbanhoff, koji je povodom našeg ulaska u EU bio poklon grada Zagreba, kao hrvatske metropole, njemačkoj metropoli – Berlinu, pri čemu je i sam grad Berlin, kao pravi domaćin, sudjelovao u organizaciji koncerta. Ovime je Gibonni na jedinstveni način predstavio Hrvatsku, te posebno njezinu kulturu i glazbu Europi i povezao dvije europske metropole. Njemačka publika, kao i ona u Pragu i Beču, uživala je u koncertu. Vrhunac berlinskog koncerta, dogodio se, kada je Gibo, uz pratnju članova svoga benda, koncert završio, ne na pozornici, već u publici sa akustičnim setom pjesama, što je oduševilo berlinsku publiku.
Ovoga vikenda, u petak 5.7. u Zadru (Ledana) i subotu 6.7. U Solinu (Gradina), Gibonni nastavlja hrvatsku turneju, pod pokroviteljstvom Coca-Cole, koju ovoga puta, svira u jedinstvenim prostorima, mahom starim gradskim jezgrama, što cijeloj turneji daje dozu intimnosti i ekskluzivnosti. Nakon Zadra i Solina, turneja se nastavlja koncertima u Varaždinu (30.8.), Opatiji (31.8.), Puli (7.9.), Zagrebu (12.9.) i Rabu (14.9.).
U međuvremenu se nastavlja i promocija albuma ’20th Century Man’ sa novim singlom ‘Broken Finger’, koji prati izvrstan videospot, ponovo u režiji Zdenka Bašića, koji potpisuje i prethodni video spot ‘Hey Crow’