Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Gillette podupire izvanredan start

Najvažnji početak sve je bliže. Nakon tjedana, mjeseci i godina treniranja najbolji sportaši na svijetu okupit će se na Olimpijskim igrama u Londonu 2012. i imat će samo nekoliko minuta da daju sve od sebe. Na temelju partnerstva između P&G-a i MOO-a, koje obuhvaća sljedećih pet Olimpijskih igara od Londona 2012. do Igara koje će se održati 2020., Gillette će kampanjom “Izvrstan start je temelj uspjeha” poduprijeti mlade sportaše i klubove koje su izabrali.

Gillette savršeno razumije muškarce i zna da su sportska događanja na kojima nastupaju izvanredni sportaši nezaboravna kombinacija radosti, pobjede i nezaboravnih emocija, koja je svakom muškarcu potrebna. Zato je Gillette ponudio suradnju izvanrednim sportašima kao što su Roger Federer (Švicarska), Ryan Lochte (SAD), Lin Dan (Kina), Emmanuel Ginobili (Argentina) i Sir Chris Hoy (Velika Britanija). Ti su muškarci živi primjer kako je dobra priprema ključ uspjeha u nizu sportskih disciplina, a u sklopu Gilletteovog programa sudjelovat će u nizu aktivnosti uključujući treninge i radionice sa svojim lokalnim organizacijama prije i odmah nakon Olimpijskih igara. Sve je to osmišljeno kako bi i generacije koje dolaze imale jednake šanse za velike sportske uspjehe.

Još u ranim 1900-ima Gillette je definirao viziju povezivanja marke s vrhunskim sportašima. To je bila ključna strategija koja je omogućila kompaniji da izraste u svjetskog lidera u kategoriji muškog brijanja. Gillette je putem povijesnih televizijskih prijenosa programa Gillette Cavalcade of Sport (Gilletteova parada sportova) ušao u milijune domova u SAD-u. Tijekom godina Gillette je u SAD-u sponzorirao događanja kao što su veliki boksački dvoboji, utakmice američkog nogometa na sveučilišnoj razini, Major League Baseball, PGA tour® i Kentucky Derby. Osim toga, Gillette je sponzorirao i međunarodne događaje poput svjetskog nogometnog prvenstva, prvenstva u ragbiju, prvenstva u kriketu (Gillette Cup in Cricket) i formule. Danas Gillette nastavlja svoju sportsku tradiciju sportskim marketinškim programima u različitim regijama diljem svijeta.

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *