Tvrtka Procter&Gamble i lanac prodavaonica dm predstavili su kampanju Jednostavno je biti posebna! kojom žele postati saveznici žena u njezi kose. Kampanja je započela nagradnom igrom Savršena od glave do pete uz Pantene, koja će trajati do 14. travnja 2013. u svim prodavaonicama dm-a diljem Hrvatske, a tijekom nagradne igre žene mogu za bilo koja dva kupljena Panteneova proizvoda za kosu osvojiti jedan od 15 pari cipela Clox, Cake Collection, hrvatske dizajnerice Mije Marić.
U ime tvrtke P&G kampanju i nagradnu igru predstavila je key account managerica Ana Marija Andabak, koja je rekla: „Zadovoljstvo nam je u suradnji s lancem prodavaonica dm – našim, sada već, tradicionalnim partnerom – predstaviti kampanju Jednostavno je biti posebna. Tijekom kampanje žene, ali i muškarci, moći će kupovati P&G-ove proizvode Pantene, Wella i Head&Shoulders na policama dm-a po povoljnijim uvjetima. Kako bi pripadnice ljepšeg spola bile što spremnije za svakodnevne izazove, a ujedno i potpuno zadovoljne svojim izgledom, organizirali smo i nagradnu igru u kojoj mogu osvojiti jedan od 15 pari cipela Clox ako kupe dva proizvoda za njegu kose Pantene. Na taj način želimo im omogućiti da se osjećaju savršenima od glave do pete.“
Sabina Bengez Krok, menadžerica asortimana lanca prodavaonica dm, istaknula je kako je ova kampanja rezultat zajedničke želje dm-a i P&G-a da se ženama predstave kao stručnjaci za ljepotu.
“dm je tvrtka čija je zadaća osluškivati želje svojih kupaca i udovoljavati im, a to govori i naš slogan Tu sam čovjek, tu kupujem. Ovom kampanjom koju smo pokrenuli s tvrtkom P&G , ali i nagradnom igrom Savršena od glave do pete uz Pantene nastojimo ženama biti saveznici tijekom njege i brige o njihovoj kosi kroz razne promotivne aktivnosti koje će se odvijati do lipnja u prodavaonicama dm-a, ali i poručiti im da je uistinu jednostavno biti posebna. Svaka žena želi izgledati lijepo, imati lijepu i njegovanu kosu, a naša je zadaća to im i omogućiti učinivši im proizvode za njegu kose još pristupačnijima.“
O tome koliko lijepa i njegovana kosa govori o nama, koliko je ona ponekad onaj faktor koji popravi cjelokupni dojam i ojača samopouzdanje, na konferenciji je par riječi rekla i naša poznata glumica, ujedno i zaštitno lice kampanje, Leona Paraminski.
“Mogu reći da postoje oni dani kada je uistinu mnogo lakše ako si zadovoljna svojim izgledom jer se sve ostalo urotilo protiv tebe. Prije svega htjela bih zahvaliti P&G-u i dm-u što su baš mene odabrali kao zaštitno lice kampanje koja ima tako lijepu poruku Jednostavno je biti posebna! jer uistinu vjerujem da je svatko od nas poseban, ali i da je ponekad potrebno naglasiti one detalje kojima se posebno ponosimo. Lijepa i njegovana kosa uvijek dodatno popravlja dojam o osobi i o njoj govori mnogo.”
Prekrasna glumica je dodala i kako Pantene smatra svojim velikim saveznikom kada sama njeguje kosu te istaknula vlastito oduševljenje nagradnom igrom Savršena od glave do pete uz Pantene: “Pored lijepe, njegovane kose i odlične frizure i oni neki drugi nedostaci manje dolaze do izražaja, a ako još uz sve to imaš i odlične cipele, mnogim će ženama, vjerujem, odmah dodatno porasti samopouzdanje i uistinu će se osjećati posebnima. Cloxice koje je moguće osvojiti u nagradnoj igri, u sklopu dm-a, su fenomenalne! I čitava promotivna akcija Savršena od glave do pete uz Pantene je super prilika. Zamislite, morate kupiti samo dva proizvoda Pantene i možete osvojiti predivne, udobne, elegantne, ženstvene cipele. Uvjerena sam da će mnogo žena iskoristiti tu prigodu.”
U sklopu kampanje Jednostavno je biti posebna! predstavnici P&G-a i dm-a istaknuli su i kako je ovo tek početak te da su za svoje vjerne kupce, do kraja lipnja, pripremili još niz pogodnosti prilikom kupnje proizvoda Pantene, Wella i Head&Shoulders u dm-ovim prodavaonicama diljem Hrvatske.