Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Jesu li muškarci još uvijek s Marsa?

muskaracZahvaljujući napretku tehnologije proteklih godina, muškarci su danas slobodniji biti bolji i emotivniji u interakciji s drugima. Prema netom objavljenoj Intelovoj studiji o evoluciji komunikacije, predstavljanje novih tehnologija dovelo je do toga da su muškarci sada konkurenti ženama za ulogu primarnog komunikatora.

Tijekom zadnja dva desetljeća svjedoci smo ponude brojnih ključnih tehnologija koje su odigrale odlučujuću ulogu u muškoj komunikacijskoj revoluciji. E-pošta, videokonferencije, SMS poruke, društveno računalstvo i tweetanje pružili su nam više alata i metoda samoizražavanja (riječi, slike, videozapisi) no što smo ikada imali na raspolaganju, a rezultat je promjena našeg svakodnevnog komunikacijskog ponašanja.

Izvješće pokazuje da muškarci koriste internet za širok raspon poslova, no karakterizira ih iznimno često korištenje interneta za komunikaciju putem društvenih medija, izravnih poruka, audio razgovora, pisanje recenzija o proizvodima ili uslugama te održavanje vlastita bloga ili web-mjesta. Muškarci te alate smatraju megafonom, načinom da se objave svakome tko ih želi slušati, dok internet smatraju produžetkom svoga identiteta i platformom na kojoj mogu izgraditi svoje “brendirano ja”. 

Richard Wiseman, profesor javnog razumijevanja psihologije na Sveučilištu u Hertfordshireu, izjavio je: “Mnogi muškarci nisu spremni podijeliti svoje misli i stavove tijekom osobne interakcije. Povećanje broja uređaja i alata namijenjenih internetskoj komunikaciji moglo bi se u tom pogledu pokazati oslobađajućim jer im daje bolju priliku za pripremu i planiranje vlastita doprinosa.”

Izvješćem je potvrđeno da muškarci najviše zanima tehnologija s podrškom za internet, pri čemu su najpopularniji uređaji tablet-računala, televizori s podrškom za internet, igraći uređaji i pametni telefoni. Ispitivanja o korištenju interneta tijekom 2002. pokazala su da su korisnici povezani s internetom u prosjeku 46 minuta dnevno, dok danas ta brojka iznosi u prosjeku četiri sata.

Povećanje vremena provedenog na internetu posljedica je ključnih inovacija, npr. predstavljanja procesorske tehnologije Intel® Centrino® 2003. godine, kojim je omogućena integracija bežične veze s internetom u prijenosna računala. Evolucija tehnologije donijela je slobodu pristupa internetskom sadržaju dok su korisnici u pokretu, što je dodatno potaknuto predstavljanjem prijenosnih uređaja kao što su računala Ultrabook, tablet-uređaji i pametni telefoni. Pristup web-mjestima za pronalaženje partnera i društvenim medijima, e-pošti, razmjeni izravnih poruka i videokonferencijama, za koje se već prije izvještavalo da su najpopularniji među muškarcima, nikada nije bio toliko jednostavan i fleksibilan.

Genevieve Bell, voditeljica odjela za istraživanje interakcije i korisničkih doživljaja u laboratorijima Intel Labs u tvrtki Intel Corporation, izjavila je: “Intel je predvodnik tehnološke inovacije te je odigrao ključnu ulogu u evoluciji komunikacije, osobito proteklog desetljeća. Tehnologija kojoj je jednostavno pristupiti, koja je ekonomična i jednostavna za korištenje vrlo je popularna te stvara fenomen na globalnoj razini.”

Dodala je: “Pod vodstvom tvrtki kao što je Intel dogodio se ekspanzivan razvoj uređaja koji nam služe za komunikaciju, što je osobito pogodovalo muškarcima jer ih se time potiče da češće dijele osjećaje, misli i stavove. Žene su postale one koje slušaju, a muškarci oni koji dijele.”

Kada pogledamo u budućnost, možemo očekivati daljnji razvoj tog trenda u obliku proizvoda kao što je Ultrabook, koji je nadahnuo Intel i koji će omogućiti više spontanosti i slobode komunikacije. Budući da nam omogućuje komunikaciju u pokretu, tehnologija postaje sve usklađenija s našim osjetilima te nam omogućuje prirodniji i intuitivniji korisnički doživljaj u obliku dodirnih zaslona te prepoznavanja glasa i pokreta. Naši su mobilni uređaji sve više produžetak nas samih te nam omogućuju izražavanje i projiciranje vlastite osobnosti onkraj neposrednog fizičkog okruženja.

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *