Nakon što su pobijedili na najvećem modnom natjecanju mladih dizajnera u Hrvatskoj, dvojac Petra Vuletić i Saša Hortig predstavili su modnu kampanju pobjedničke kolekcije brenda VuleticHortig za sezonu jesen/zima 2014. godine.
Kolekcija je inspirirana tekstilnim instalacijama umjetnika Roberta Morrisa. Presavijanje materijala te manipulacija istim bila je polazišna točka istraživanja. Odjevni predmeti izrađeni su od neoprena, industrijske mreže te reteksa – redom industrijskih materijala, po inspiraciji na Morrisa koji je također koristio industrijske materijale za svoje instalacije. Svaki od ovih odjevnih predmeta složen je tako da se vrlo laganim potezom raskopča i pretvori u drugi, odnosno veći odjevni predmet, ovisno o potrebi. Kako svaki odjevni predmet ima mogućnost transformacije te prilagođavanja tijelu osobe koja ga nosi, bez problema ti odjevni predmeti funkcioniraju na ženi i na muškarcu.
U kampanji je tu tezu potvrdio model Boris P., a upravo je skulpturalnost materijala ponijela glavnu ulogu u scenariju predstavljene kampanje. Za make up je zaslužna Petra Sever, a fotografije potpisuje Marija Gašparović.