Kampanja #LikeAGirl dosad je prikupila više od 20 milijuna pogleda.
Always je skrenuo pažnju da je uzrečica da radimo nešto “kao curice” iznimno uvredljiva. Video je koncipiran tako da redateljica na početku od ljudi različitih spolova i uzrasta traži da pokažu kako trče, bacaju ili tuku se “kao curice”, a potom je istu stvar zatražila i od djevojčica.
“U svojem sam radu kao dokumentarist svjedočila problemima sa samopouzdanjem među mnogim djevojčicama i negativnom utjecaju koji na njih ima stereotipizacija. Kad se fraza ‘kao djevojčica’ koristi kako bi se opisalo nešto loše, to je istinski obeshrabrujuće”, napisala je redateljica ispod videa.
Kampanja bi trebala promijeniti način na koji se ova fraza koristi, a ljude se potiče da upotrebom hashtaga #LikeAGirl daju svoj doprinos na društvenim mrežama. Pogledajte zašto je video jedan od najvećih hitova ove godine.