Karlovačka pivovara predstavila je sinoć u zagrebačkom kafiću Ritam grada novu kampanju pod sloganom Ništa ne može razdvojiti prijatelje i Karlovačko.
Karlovačko je provelo istraživanje koje je pokazalo da2 od 5 ljubitelja piva (odnosno njih 73%) ima manje vremena za druženje s prijateljima nego prije, a glavni su razlog obaveze. Čak 93% ispitanika voljelo bi više vremena provoditi s prijateljima.
Karlovačko je, u želji da doskoči ovom negativnom trendu i podsjeti na važnost druženja, razvilo komunikacijsku platformu Ništa ne može razdvojiti prijatelje i Karlovačko. U skladu s tim, napravljena je i nova boca kojom se potrošačima želi osigurati još kvalitetnije druženje i dati razlog više za provođenje vremena u društvu prijatelja.
Na predstavljanju nove kampanje i nove boce družili su se i zabavili i nekipoznati prijatelji: Enes Vejzović i Amar Bukvić te Marijana Batinić i Petra Nižetić. Aki Rahimovski, Husein Hasanefendić Hus i Marijan Brkić Brk svoje su legendarno prijateljstvo obilježili unplugged glazbenim nastupom dok su program zajednički vodili prijatelji Igor Mešin i Saša Buneta.
”Ovaj događaj posvećen je proslavi pravog prijateljstva. Smatramo da Karlovačko potiče prijateljstvo – povezuje prijatelje i omogućuje im da se nađu i dijele svoje priče uz bocu Karlovačkog. Nažalost, naše istraživanje otkrilo je da ljudi imaju sve manje vremena za druženje s prijateljima. Želimo potaknuti svoje potrošače da provode više kvalitetnog vremena s prijateljima. To je jedan od razloga zašto smo pokrenuli kampanju posvećenu prijateljstvu pod sloganom Ništa ne može razdvojiti prijatelje i Karlovačko. Naša je misija održavati prijateljstva živima pa smo stvorili novu Karlovačko bocu koju nazivamo ‘bocom prijateljstva”’, izjavio je predsjednik Uprave Karlovačke pivovare Alexander Gerschbacher.
Istaknuo je i eko-aspekt nove boce: ”Na novoj boci smo radili 18 mjeseci i ponosni smo, ne samo na predivan dizajn, nego i na to da je boca još više ekološki prihvatljiva. Nova povratna boca je 26 grama lakša i proces proizvodnje troši manje energije. Nadamo se da će se našim potrošačima svidjeti ovo pakiranje i da će ga koristiti. Također ih želimo podsjetiti da u omiljenom Karlovačkom pivu uživaju odgovorno.”