Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Novi spot Hladnog piva posvećen fanovima i majicama!

Mojoj majici1 smallI dok pjesma “Firma” još uvijek odzvanja radijskim eterom refrenom “bog, domovina, nacija; svi na pod, ovo je privatizacija”, Hladno pivo uoči koncerata u Varaždinu 17.10. te Sarajevu dan ranije, predstavlja spot za pjesmu “Mojoj majici”!

Album “Dani zatvorenih vrata” donio je mnogo zanimljivih pjesama no jedna se brzo prometnula u svojevrsnu himnu publike Hladnog piva. Broj pogleda na Youtube-u kao i reakcije na koncertima, izdvojili su pjesmu “Mojoj majici” kao omiljeniju publici, pa je logično da je pjesma dobila video spot u kojoj glavnu ulogu ima upravo publika i fanovi Hladnog piva.

Spot je sniman prije 3 tjedna na koncertu na Šalati u Zagrebu, gdje su posjetitelji bili pozvani da obuku svoje najdraže majice. Neku su za tu priliku napravili vlastite originale, neki su pokazali svoje najdraže simbole i poruke, a neki su nosili majice najdražih bendova.

Krcata Šalata bila je odlična prilika za napraviti video spot posvećen fanovima i majicama, a redatelj Tomislav Fiket i snimateljska ekipa napravila je odličan posao.

Energija sa Šalate, odnos između Hladnog piva i publike, pjevanje u glas…sve to odlično je pretočeno u spot a istovremeno i najbolje nagovješćuje što posjetitelje varaždinske Arene čeka ovu subotu 17.10. dok sličnu euforiju u Sarajevu očekujemo dan ranije.

Pogledajte!

„Iako se s Milom i dečkima znam dugo, nekako se nikad nije poklopilo da radimo zajedno (osim moje epizodne uloge u Bačkizagrestuhpašeja) pa se savršeno posložilo da je to moj 25. spot za njihovih 25 godina. Dodatna motivacija je bila i sama pjesma „Mojoj majici“ koja se bavi temom

t-shirtova s porukom, budući da se osim režijom, bavim i dizajniranjem provokativnih majica u svom brandu Bad Habit.

Najveći izazov na samom snimanju je bila organizacija donošenja zida s vratima na pozornicu prije pjesme kako bi se snimio jedan od početnih kadrova te njegovo brzinsko odnošenje kako se ne bi remetio koncert.

Cijelu feštu smo snimali sa 5 kamera  kako bi što vjernije dočarali  atmosferu pune Šalate  i tu povezanost između Piva i njihovih fanova. Ova video priča ipak nije samo klasični koncertni spot već i svojevrsna zahvala fanovima .“ – opisao je svoje dojmove redatelj Tomislav Fiket kojem je to 25. spot u karijeri, u organizaciji Manevar produkcije.

Spot su snimali Mario Marko Krce, Josip Ivančić, Milan Krkač i Branko Pašić a atraktivne zračne kadrove cable camom su odradili Davor Crnogorac, Marko Butraković te Robert Godrijan iz CRAFT-a.

Spot je montirao Marin Juranić, filmski montažer koji je montirao i filmske hitove poput Sonja i Bik, Kenjac, Sve džaba…

Završna obrada slike rađena je u Berlinu, a radio ju je Fran Sokolić jedan od samo deset primljenih studenata na Studij color gradinga na Berlinskoj Filmskoj akademiji.

I mali podsjetnik na kraju, Hladno pivo natječe se za MTV EMA 2015 u kategoriji Best Adria Act, glasanje traje do 14. listopada u ponoć a glasati se može na ovom linku http://adria.mtvema.com/_/hladno-pivo

Foto: Press

Video: Youtube

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *