Od 28. će veljače skoro 2000 NKD prodavaonica po cijeloj Europi pokazati svoj novi izgled. Vidljiv znak modernizacije je vizualna podjela odjela, koji dodatno nude kupcu ugodniju kupnju. Koncept podjele odjela temelji se na razmišljanju kako da kupcu predstavimo različite mogućnosti kombinacije nošenja pojedinih komada odjeće. U pilot projektu je novi koncept odjela testiralo 100 prodavaonica u Njemačkoj i Austriji.
“Reakcija kupaca na novi koncept je bila vrlo pozitivna, tako da smo odlučili taj koncept prenijeti na pojedine odjele za ŽENE, MUŠKARCE, DJECU, BEBE, SPORT i DOM u svim NKD prodavaonicama”, kaže g. Dietmar Schweinsberg, odgovoran za područje marketinga u NKD-u. Promjene su i na području asortimana. Paralelno s uvođenjem nove vizualizacije odjela proširit će se i ponuda modne odjeće za kupce većeg konfekcijskog broja.
Već se na prvi pogled pojedini odjel razlikuje po individualnoj, za svaki odjel posebnoj boji, te tako olakšava orijentaciju u trgovini.
“Za potpuni stilski izgled više nećete trebati pojedine komade odjeće tražiti po čitavoj trgovini, nego ćete ih pronaći sve na jednom mjestu”, g. Dietmar Schweinsberg opisuje prednost novog koncepta. Tako su na ŽENSKOM odjelu pored gornjih komada odjeće za žene i pripadajući modni dodaci, prekrasno donje rublje i udobne čarape prezentirani skupa, kao prijedlog za potpuni stilski izgled. Na taj će način svaki modno orijentirani kupac brzo dobiti sliku o različitim mogućnostima kombinacije, koje taj odjel nudi. Isti koncept predstavljanja vrijedi i na ostalim odjelima. “Želimo vas nadahnuti, da uz izbor predstavljenih kombinacija odjeće pronađete svoj individualni stil.”
Paralelno s konceptualnom promjenom NKD počinje s proširenjem asortimana s vlastitom robnom markom [me] Women. Ekskluzivna moda konfekcijskih brojeva od 46 do 56 je od veljače dostupna u odabranim prodavaonicama, a od travnja ćete ju pronaći u svim NKD prodavaonicama. Krojevi te mode su uz veliku pažnju prilagođeni izgledu žena koje nose veće konfekcijske brojeve.