Sinoć je u Velikoj dvorani Hotela Sheraton održano predavanje za novinare i stručne suradnike pod nazivom “Phyto & Lierac New Generation”. Predavanje je održao međunarodni trening manadžer Ales Grupe za brandove Lierac i Phyto Jean-Claude Barbotte-Goralski koji nas je upoznao s novitetima, ali i podsjetio na korijene i povijest Ales Grupe i Patricka Alesa, osnivača Ales grupe i branda Phyto, kao i novom segmentacijom brandova.
Novo poglavlje brandova Lierc i Phyto znači nove smjernice na svim poljima – novu segmentacija, nova pakiranja, novu komunikacija, nove modele i vizuale. Novosti se nastavljaju i u ponudi proizvoda dostupnih na hrvatskom tržištu:
Pyhto Subtil Elixir intenzivni njegujući tretman za kosu prije šamponiranja
Phytokeratine sprej koji prestavlja revolucionarni sastojak koji povećava učinkovitost proizvoda s porastom topline (uređaja za oblikovanje i stiliziranje kose: sušila, uvijači, “pegle”,…)
Phytocolor trajne boje za kosu koje ne oštećuju vlas, a prekrivaju sijedu kosu
Phytogloss tonirani preljevi za kosu koji obojanoj kosi vraćaju sjaj, te ju obnavljaju
Lierac Luminiscencei serum koji posvjetljuje i poboljšava ten – površinski i dubinski
Lierac Body Slim Nuitii intenzivni noćni tretman za preoblikovanje tijela
Nadovezujući se na tradiciju posvećenosti bilju i potrazi za što većom učinkovitošću (Phyto), odnosno razvijanju aktivne fitokozmetike (Lierac), Phyto i Lierac nastavljaju prestavljati proizvode koji su učinkoviti, iznimnih tekstura i mirisa te u potpunosti oblikovani kako bi zadovoljili sve potrebe kako žena, tako i muškaraca.
Proizvode koji su već dostupni na hrvatskom tržišu možete pogledati na: www.formasana.com, a i kupiti na www.formasana.com/webshop.
Copyright GLAM PRODUKCIJA j.d.o.o. 2011 - 2025. Sva prava pridržana, ↑ Glam.hr
We’re a gaggle of offers also cave a fresh collude in our colony. Your fabric scene offered us with important info to pictures on. You’ve through a formidable livelihood also our perfect purlieu authority be grateful to you.