Premijerno prikazan edukativni film o opasnostima maloljetničke zloupotrebe alkohola „Razmisli – Treba znati stati“ – Zagrebačka pivovara i Robert Knjaz u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje upozorili na opasnosti zloupotrebe alkohola među maloljetnicima
Koliko je maloljetnička zloupotreba alkohola uvijek aktualna tema pokazalo se na premijeri edukativnog filma „Razmisli – Treba znati stati“ autora Roberta Knjaza koji je privukao mnogobrojne učenike i nastavnike Osnovne škole „Kajzerica“. Ovaj edukativni film o opasnostima maloljetničke zloupotrebe alkohola prikazan je u sklopu nacionalne kampanje „Razmisli – treba znati stati“ Zagrebačke pivovare, a u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje. Ova zajednička inicijativa potaknuta je problemima s kojima se suočavaju maloljetnici kada zloupotrebljavaju alkohol, a cilj joj je edukacija maloljetnika i javnosti o tom sve većem društvenom problemu.
Edukativni film „Razmisli – treba znati stati“ zamišljen je kao nastavni materijal za edukaciju u sklopu zdravstvenog odgoja u osnovnim i srednjim školama, a okupio je mnogobrojne stručnjake i poznate osobe poput Enisa Bešlagića i Željka Pervana koji su upozorili na opasnosti prekomjerne zloupotrebe alkohola u maloljetničkoj dobi. Osim Roberta Knjaza, ovu važnu inicijativu svojim dolaskom podržale su Sanja Urek, pomoćnica ravnatelja Agencije za odgoj i obrazovanje, i Tina Puhalo Grladinović, voditeljica Korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare, koje su dodatno istaknule važnost sprečavanja rane i učestale zloupotrebe alkohola među maloljetnicima.
Učenici i nastavnici također su se upoznali sa zabrinjavajućim podacima i činjenicama koje su u filmu iznijeli stručnjaci u tom području, a jedan je od njih i podatak da se svake godine 400 mladih liječi u bolnicama zbog pretjeranog konzumiranja alkohola, što predstavlja sve veći problem u Hrvatskoj.
Zagrebačka pivovara podržavanjem ovog filma nastavlja s aktivnostima u sklopu kampanje Razmisli jer je svjesna da kao lider na domaćem pivarskom tržištu ima odgovornost i obvezu istaknuti važnost edukacije maloljetnika i opće javnosti o tom problemu. Tako ovim edukacijskim filmom u sklopu kampanje „Razmisli“ s glavnom komunikacijskom porukom Treba znati stati Zagrebačka pivovara želi zajedno s vrhunskom ekipom stručnjaka i javnih osoba pridonijeti sprečavanju maloljetničke zloupotrebe alkohola i upozoriti javnost na to društveno neprihvatljivo ponašanje.