U posljednjih desetak godina koliko pratim naše dizajnere, nagledala sam se svega. Od vrhunskih kreacija, plagijata, loših materijala, nenosivih krojeva… No, gotovo uvijek mi za oko zapne kreacija koja se sadrži od toga da robu kupiš na veliko “kod Kineza” i onda gore samo nakeljiš svoju deklarciju. E to mi je vrh vrhova. Top topova. Da se razumijemo, nisu tu samo dizajneri tekstila, ima tu takvih i sa nakitom i to koliko ti srce želi.
Kao što sam već napisala, 10 godina, slovima i brojkom DESET godina pratim našu društvenu i modnu scenu. Nije to malo godina, 365 dana puta 10 godina. Jako puno! Ono što sam naučila je da se danas doslovno svatko može prozvati kako god želi. Tako sam upoznala vrhunske PR stručnjake, vrhunske marketing stratege, vrhunske novinare, vrhunske top modele, vrhunske stiliste, frizere, pedikere, manikere… i vrhunske dizajnere!
S obzirom da je ovo modni portal, zadržat ću se na vrhunskim dizajnerima.
Ne mogu vam opisati razočarenje Facebook oglasom za Showroom Martine Felje, mlade dizajnerice, koja je koliko – toliko odskakala od svega do sada viđenoga. Oglas za tunike u 3 boje. Tunika, ko tunika, nema se to što puno reči, gumica gore, gumica dolje, leptir rukavi. To je valjda prvo što se nauči na tečaju za šnajderice, samo je ova s potpisom Martine Felje. I to je ono što je apsolutno katastrofalno!
Draga Martina, uz sve tvoje dosadašnje kreacije koje si nam ponudila, znam da znaš svoj posao i nikako mi nije jasno što ti je to dovraga ovo trebalo?! Čini se kao da si nadahnuće pronašla u China Shopu. Loš materijal, loša kreacija… i čemu točno služi ova gumica oko vrata? Jel’ to da se udaviš od muke kada ju nosiš?
Iskreno se nadam da ću na ovogodišnjem Fashion.hr-u vidjeti tvoje kreacije u najboljem mogućem izdanju i da neće biti tunika, u nijednoj boji.
Nešto poput ovoga, tvojih malo starijih, ali dobrih radova.
Melita Hanžek
Foto: Facebook