I ove godine modna dizajnerica Stella McCartney pridružila se kampanji protiv nasilja nad ženama koju podupire Zaklada Kering, a u čijem odboru sjedi i modna dizajnerica. Upravo je ona dizajnirala limitirano izdanje bedža s bijelom vrpcom koji će na poklon dobiti svaki kupac koji obavi kupnju luksuznih Kering proizvoda do 30. studenog.
Inače, bijela vrpca je od 1991. simbol kampanje za zaustavljanje nasilja nad ženama . Kćer planetarno poznatog glazbenika Paula McCartneya prošle godine priključila se timu koji se bavi digitalnim dijelom kampanje, te je na taj način čak 15 milijuna ljudi na webu došlo do bedža. ( twibbon.com )
“Statistika nasilja nad ženama je užasna i to mi je dalo poticaj da se priključim kampanji i dizajniranju bedža. Ne mogu dovoljno naglasiti koliko je važno da ljudi budu svjesni činjenica te da im se omogući dobivanje informacija kako bi svi zajedno načinili promjene koje su nam očajnički potrebne kako bi okončali ova strašna nasilja”, poručila je Stella McCartney.