Glumice Anita Matić Delić i Ankica Dobrić, stilisti i društveni kroničar Neven Ciganović, poduzetnica Borna Kotromanić i brojni drugi ljubitelji četveronožnih prijatelja dali su svoj glas za inicijantivu Zauvijek protiv testiranja na životinjama u beauty industriji!
Prije devet godina, Europska unija, jedan od najvećih kozmetičkih tržišta svijeta učinila je hrabar i smion korak zabrane prodaje novih kozmetičkih proizvoda ili sastojaka u Europi koji su testirani na životinjama! S tom zabranom obećala je da životinje više neće patiti i umirati na račun proizvoda za ljepotu. Devet godina kasnije, European Chemical Agency (ECHA) zahtijeva nova testiranja na životinjama za postojeće sastojke koji se godinama sigurno koriste u kozmetičkoj industriji. Taj zahtjev je nepotreban i nerazuman te ne donosi korist ljudskom zdravlju niti sigurnosti ljudi i planeta.
Jedan od vodećih beauty brendova, The Body Shop poziva građane EU da poduzmu hitne korake u spašavanju postojeće europske zabrane testiranja na životinjama, potpisivanjem European Citizens Initiative www.
- Svakako podržavam ovu hvalevrijednu akciju i pozivam sve da potpišu peticiju! – rekla je glumica Anita Matić Delić koja je prije nekoliko godina udomila mješanca Blekija koji je i njoj i njezinoj obitelji u potpunosti promijenio život. Svoje oduševljenje ovom akcijom nije krila ni Anitina kolegica Ankica koja je nježno pričala o svojem Mari. – Otkad je Maro ušao u moj život, sve se promijenilo na bolje! Pravi je šarmer, svima se javlja, a meni je pomogao da lakše prebrodim i teške trenutke u svom životu! – rekla je Ankica.
The Body Shop bio je prva kozmetička tvrtka s kampanjom za zabranu testiranja na životinjama u kozmetičkoj industriji 1989. skupa s Cruelty Free International. U 2013. njihov trud doveo je do zabrane na nivou Europske Unije – opće zabrane testiranja na životinjama u kozmetičkoj industriji. 2017. zajednički smo lansirali Forever Against Animal Testing kampanju ne bi li zabranu digli na globalni nivo, svugdje i zauvijek. Do 2018. nevjerojatnih 8.3 milijuna ljudi potpisalo je peticiju i od tad brand nastavlja širiti horizonte cruelty-free prostora ljepote.
Sat odbrojava i blizu smo gubitku zabrane za koju smo se dugo i teško borili. Pod hitno trebamo više ljudi u kampanji kako bi osigurali da se naše važne poruke čuju u EU parlamentu. Nužno je da se EU drži spasonosnog obećanja koje su dali”- poručuju iz The Body Shop tvrtke i dodaju ovaj podatak- kampanja za spas cruelty-free kozmetike u Europi počela je 2021. kad su se The Body Shop i Dove pridružili PETA, Cruelty Free Europe, HSI, Eurogroup for Animals i ECEAE (predstavljajući ukupno 100 članskih organizacija iz 26 zemalja članica EU*). Za sad, ECI je prikupila preko 385.000 potpisa, s preko 500 drugih brendova i nevladinih udruga priključile su se borbi. Kako bi se postigao cilj, potrebno je dodatnih 650.000 potpisa kako bi svi zajedno dosegli brojku od 1 milijuna do isteka roka 31. kolovoza. Peticiju možete potpisati i virtualno ovdje www.savecrueltyfree.eu
The Body Shop
Osnovan 1976., The Body Shop postao je certificirani B Corp™ 2019. The Body Shop želi pozitivnu promjenu u svijetu nudeći visoko kvalitetne proizvode inspirirane prirodom, proizvedene etički i održivo. Pritom iniciramo kampanje za veću društvenu i ekološku jednakost u svijetu. Predvodeći filozofiju u kojoj posao može biti pokretač pozitivnih promjena i dalje ostaje pokretačka snaga ovog branda. The Body Shop danas je višeslojni biznis s oko 2,500 prodajnih mjesta (u vlasništvu ili franšizama) u više od 80 zemalja, The Body Shop at Home direktnim potrošačkim kanalom u UK, SAD i Australiji i web trgovinama na 59 svjetskih tržišta. The Body Shop je također prvi globalni beauty brand sa 100% svojih proizvoda čije je sastave certificirao The Vegan Society do kraja 2023. Ovo obećanje demonstrira odlučnost u postavljanju najvećih mogućih standarda u održivoj i etičkoj proizvodnji kozmetičkih proizvoda.
Foto: Nikola Zoko