Ultra Europe postaje više od festivala. Zbog prirodnih ljepota i jedinstvene lokacije, festival je dobio nadimak “Destination”. S jednim od tri najjača line up-a u Europi, „Destination“ preuzima ulogu svjetski jedinstvene promocije po kojoj se Ultra Europe izdvaja od ostalih festivala u svijetu. Upravo je to jedan od razloga zašto više od 150.000 posjetitelja iz 141 zemlje dolazi u Hrvatsku i ostaje u prosjeku sedam dana.
AFTER-MOVIE PREGLEDAN VIŠE OD MILIJUN PUTA U DVA MJESECA
Ultra Europe službeni after-movie pregledan je više od milijun puta u dva mjeseca od kada je objavljen. Njegova važnost za promociju Hrvatske je time veća što je pola videa posvećeno kadrovima o ljepotama destinacija održavanja festivala.
PREGOVORI S VLASNICIMA ULTRA WORLD WIDE ORGANIZACIJE USPJEŠNI
Direktor Ultra Europe festivala – Nikola Bušljeta, koji se upravo vratio iz Miamija s pregovora s vlasnicima Ultra World Wide organizacije, nam je rekao „Jedan od partnera Ultra World Wide organizacije je i Ultra Europe festival, koji je pretežito u vlasništvu Hrvata. Upravo to predstavlja jedan od glavnih razloga zbog kojih se Ultra Europe održava baš na hrvatskoj obali, u Splitu. No, svake godine nam je sve teže zadržati Ultra Europe festival u Hrvatskoj jer njegov rast donosi i sve veći broj ponuda država koje su željne preuzeti ulogu domaćina ovoga festivala. Za sada Ultra Europe ostaje u Hrvatskoj što nas čini izuzetno ponosnima, ali smo ujedno i svjesni da smo u posljednje dvije godine dobili tri ozbiljne ponude. Unatoč tome, uvjereni smo da s daljnjim rastom i razvojem kvalitetne suradnje s Hrvatskom, Ultra Europe ostaje u Splitu.“
Direktor komunikacija – Luka Jureško nam je rekao „Ove godine se očekuje preko 150.000 posjetitelja iz više do 140 zemalja zbog čega svi u Europi žele biti domaćini ovakvoga projekta. Ultra festival se održava na više od deset lokacija, među kojima su i Tokio (13.35 M), Miami (5,5 M), Singapur (5.5 M), Rio de Janeiro(6.3M) i Seul (10.1 M). Ako uzmemo u obzir da su ovo milijunski gradovi, postaje nam jasno koliko smo sretni što je Split dobio priliku da bude domaćin ovoga planetarno popularnog festivala.“
FINANCIJSKA INJEKCIJA - ZA VRIJEME FESTIVALA POTROŠNJA PREKO 300 MILIJUNA KUNA.
Za vrijeme održavanja Ultra Europe festivala, Splitsko-dalmatinska županija bilježi stalno povećanje broja dolazaka stranih gostiju, koji već premašuje 100% u usporedbi s brojkama iz 2013. godine kada je održan prvi Ultra Europe festival. Navedeni porast doprinosi stalnom rastu potrošnje koja za vrijeme festivala uvelike prelazi 300 milijuna kuna. Također, važnost festivala ogleda se i u njegovom utjecaju na daljnji financijski razvoj Splitsko – dalmatinske županije, jer se primjerice, paralelno s održavanjem festivala, organizira i regata na kojoj sudjeluje više od 600 jedrilica, dok u splitsku zračnu luku sleti više od 40 privatnih zrakoplova.
Održavanje Ultra Europe 2015. pratilo je preko 900 akreditiranih novinara, a vrijednost PR objava procijenjena je na preko 20 milijuna eura.
REGIONALNE KARTE U PRODAJI OD ČETVRTKA 14. TRAVNJA
Kao i svake godine Ultra Europe u ponudi ima i regionalne karte koje imaju jedinstvenu cijenu od samo 899kn (General admission za tri dana). S povoljnijom cijenom Ultra Europe se na još jedan način zahvaljuje svojim domaćinima. Broj karata je ograničen, a mogu se kupiti kod naših partnera: Večernji list, 24ata, ticketshop.hr te na prodajnim mjestima Tisak Media u cijeloj Hrvatskoj. Dodatna pogodnost je da će se regionalne karte prodavati i na rate.
Jedinstveni regionalni paketi – Ticketshop.hr
a) 899 kn 3 dana GA regionalna ulaznica
b) Ultra Europe party vlak – 1049 kn, powerd by Enter radio i HŽ p.p.
Prijevoz vlakom Zagreb – Split – Zagreb
Ultra Europe GA 3 dana ulaznica
c) 149 kn Boat party 17.7 – polazak u 16.00 – video
d) Beachville paket – 1299 kn – video
Beachville kamp za tri noći* (15-18.7.2016) za 1 osobu + GA ulaznica
*U kamp nije uračunat šator, možete ponijeti svoj ili iznajmiti za 30 eura
Osim potpore države moramo se zahvaliti i našim sponzorima bez kojih ovaj projekt ne bi bio moguć. Heineken Hrvatska, Badel 1862., Master Card, Red Bull, UBER te našim medijskim pokroviteljima Večernji list, 24 sata te Enter radio.
LINE-UP VRIJEDAN 4.000.000 EURA
Destination Ultra – Croatia music week objedinjuje 5 stage-eva i nekoliko žanrova, od koji kao najpopularnije možemo izdvojiti EDM (big room sound), trance i techno. Kvalitetu festivala potvrđuje i to što iz godine u godinu ponovno ugošćuje najcjenjenije i najpopularnije predvodnike i pokretače žanrova. Ovakav line-up u kombinaciji s produkcijom na svjetskoj razini u koju se ulaže tri milijuna eura Ultra Europe pretvara u jedinstveni doživljaj.
Uz svjetski poznate Dj-e ovaj festival je poznat po tome što od početka podržava izvođače čije su karijere u začecima. Stoga će se i ove godine na UMF radio stage-u dati prilika mladim DJ-ima iz regije, ali i cijeloga svijeta. Prošlih godina gostovali su mladi DJ-i iz Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Republike Srbije, Republike Slovenije, Češke Republike, Irske, Republike Poljske, Republike Moldove te udaljene Kraljevine Maroka, SAD-a, Australije, Novog Zelanda, Izraela, Japana i Republike Koreje.
ULTRA Europe Phase One Headliners (po abecednom redu):
Adam Beyer
Afrojack
Alesso
Armin van Buuren
Carl Cox
Dash Berlin
David Guetta
Hardwell
Jamie Jones
Marco Carola
Martin Garrix
DJ Snake
Solomun
Support (po abecednom redu):
Gouryella
Hot Since 82
Ida Engberg
Joseph Capriati
Markus Schulz
Nic Fanciulli
W&W