Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Umjetnost osobne promocije

Što danas prodaje? Treba li prvo i kako prodati sebe? Na radionici ćemo razgovarati o osobnoj promociji i gradnji osobnog imidža.

Kakav mi je imidž? Kako komuniciram? Kako djelujem drugima? Što oni misle o meni? Jesam li dovoljno…. (nastavite niz)?

Na radionici ćemo detaljnije govoriti o alatima koji će vam pomoći u osobnoj promociji:

filaks1. Svakodnevno se ponašajte i radite onako kako biste željeli da vas prepoznaju i pamte. Ne činite ništa zbog čega vam može biti neugodno ili čega se u budućnosti možete sramiti. Biti izvrstan znači stvoriti naviku, jer smo ono što stalno činimo i kako se ponašamo.

2. Pohvalite svoj napredak i proslavite vlastiti uspjeh kako biste se motivirali za daljnji napredak i usavršavanje. Često očekujemo motivaciju od strane nadređenih ili naše sredine, no obzirom na situaciju na tržištu, od svake osobe se očekuje samomotivacija.

3. Razmišljajte o odnosu prema sebi. Ukoliko biste sve ono što činite sebi vrlo rado učinili i najboljem prijatelju, na dobrom ste putu. Međutim, ukoliko se prema sebi ne odnosite s poštovanjem, ne možete očekivati da to čine drugi. Sjetite se da nećete govoriti loše niti se odnositi loše prema proizvodu ili usluzi koju želite prodati zahtjevnom kupcu.

4. Prenesite poruku o vlastitom poslu kao najboljem, kao poslu s kojim se ponosite i kojeg možete prezentirati u najboljem svjetlu, jer to doista i mislite. Drugi ljudi moraju imati dojam da vi ne biste ni radili posao koji vam nije ugodan, niti predstavljali tvrtku čije vrijednosti ne podržavate. Ako se vrijednosti poduzeća kose s vašim vlastitim uvjerenjima, nije realno očekivati da će biti uspješni u tom poslu.

5. Privucite pozornost tako što ćete dati više od onoga što od vas očekuju, bilo da je riječ o poslodavcu, klijentu ili poslovnom partneru. Oduševljenje ljudi ćete izazvati samo ako nadmašite njihova očekivanja. Budite spremni i kreativni, jer jedino tako možete ponuditi nešto jedinstveno.

6. Probudite entuzijazam u sebi i pokažite ga, jer on gradi čvrstoću odnosa u kojem će vam ljudi iz vaše radne sredine vjerovati. Jeff Bezos je to lijepo slikovito opisao: „Svoje kupce smatramo gostima pozvanim na zabavu, a mi smo im domaćini. Naš je svakodnevni posao da svaki važni aspekt njihovog iskustva činimo malo boljim… Ako im pružite sjajno iskustvo, kupci će jedni drugima pričati o tome…“

7. Okrijte kakav imidž želite širiti i što želite postati te prepoznajete li osobe koje su već onakve kakvim vi želite biti. Analizirajte način na koji te osobe razmišljaju, rade ili razgovaraju te razmislite na koji način možete usvojiti pozitivne navike i na njih skrenuti pozornost drugih.

8. Razmislite o sebi kao ponudi na tržištu. Svaka ponuda dolazi u određenom pakiranju, a u slučaju osoba to je njegovanost, odjeća, cipele, šminka, frizura i slično. Vanjska slika mora biti ona koju želimo poslati „prema vani“, no pakiranje ne znači ništa ukoliko sadržaj ne podržava ono što želite „prodati“.

 

9. Kao što tvrtke brinu o osjećajima klijenata i kupaca, tako i osobe moraju brinuti o osjećajima i očekivanjima ljudi oko sebe koji su njihova ciljna javnost. Naučite slušati druge i pustite ih da vam kažu što očekuju od vas ili suradnje. Nismo naučeni na slušanje pa često želimo govoriti ili prezentirati sebe bez da saznamo što druga strana od nas očekuje. Aktivnim slušanjem spriječavate nesporazume, gradite odnose, postavljate prava pitanja i olakšavate komunikaciju. Drugi će to cijeniti, a vi ćete biti uspješniji u komunikaciji.

10. Ne zaboravite da svakodnevno na tisuće ljudi pokušava prodati ono što i vi. Promijenite svoje ponašanje i razmislite o usavršavanju, ali ipak ne pokušavajte postati robot koji svakodnevno „mantra“ tehniku autogenog treninga, prakticira vježbe s NLP-a ili čini nešto drugo što ga sputava. Ipak ste neponovljivi i jedinstveni u svemiru pa to i ostanite!

Ono smo što stalno iznova činimo. Izvrsnost, dakle, nije jedan postupak, nego navika. (Aristotel)

Datum i vrijeme održavanja: srijeda, 16. listopada 2013. do 18:00 do 21:00

Mjesto održavanja: Poslovno učilište Filaks, Gjure Szaba 4, 10000 Zagreb

Kotizacija: 320 kuna (uključen PDV)

Kotizacija za Filaksovce: 160 kuna (uključen PDV)

Popust za 2 i više prijava: 10%

Dar za sudionike: knjiga Vražja posla – kako preživjeti (ne)moguće poslovne situacije

IBAN za uplatu kotizacije: IBAN: HR9724020061100493934

Rok za prijavu: 14.10.2013.

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *