Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

1. konferencija o duhovnom menadžmentu

logo_konferencija-webmanja

Ekonomija, poduzetništvo, menadžment, marketing, mediji i prodaja nisu samo ekonomski pojmovi. Iza svih tih poslovnih aktivnosti stoje ljudi. Taj okrutni poslovni svijet nije nastao sam od sebe niti ga se može promatrati neovisno o ljudskim aktivnostima. Kako bi se poslovanje usmjerilo na korist tvrtke, ali i društva u cjelini, važno je osvijestiti i razviti duhovnu inteligenciju. Duhovna inteligencija je unutarnja mudrost svakog pojedinca da razmišlja izvan uhodanih životnih staza i okvira. Riječ je o pojedincu koji ima razvijenu empatiju što je preduvjet uspješnog timskog rada i dobrih međuljudskih odnosa u svakoj tvrtki. Duhovna inteligencija se na Zapadu spominje posljednjih petnaestak godina, a sada se po prvi puta sustavno obrađuje i u Hrvatskoj. Zohar i Marshall su definirali duhovni kvocijent inteligencije kroz ljudsku potrebu za smislom i vrijednostima u životu, kako privatnom, tako i poslovnom. Naša uvjerenja i vrijednosni sustav utječe na naše poslovne odluke, a istovremeno i ljude oko nas. Obzirom da na poslu provodimo najmanje 8 sati dnevno, duhovna inteligencija je od velike važnosti za razvoj uspješnih timova i postavljanje poslovnih ciljeva u koje zaposlenici vjeruju i koji ih motiviraju.

banner filaks

Smisao poslovne filozofije i marketinške koncepcije na zahtjevnom tržištu jest profitabilno zadovoljenje želja i potreba kupaca. Međutim, posljednjih godina sve se više govori o nužnosti ravnoteže između zarade i društvene dobrobiti. Istraživanja pokazuju da su potrošači spremni platiti skuplji proizvod ukoliko poduzeće brine o zaštiti okoliša ili na neki drugi način koristi široj zajednici.

Trendovi sa Zapada jasno govore o očekivanjima kupaca i društva. Istraživanje koje je provela agencija Cone/Roper govori da se marketinške aktivnosti koje brinu o zajednici itekako isplate:

83% Amerikanaca ima bolje mišljenje o poduzećima koja nešto čine s ciljem poboljašvanja uvjeta života i na korist cijele zajednice

2/3 Amerikanaca je spremno preorijentirati se na proizvode i usluge takvih poduzeća u slučaju da imaju istu cijenu i kvalitetu kao proizvodi i usluge koje su do tada koristili

68% Amerikanaca tvrdi da bi platili i više, ako se zna da se novac koristi za neki viši cilj

9 od 10 radnika zaposlenih u poduzeću koje brine o zajednici ponosno je na to poduzeće i svoje radno mjesto.

Vrijeme u kojem živimo doista nas potiče na donošenje novih etičkih mjerila koja su prije nekoliko desetljeća bila nezamisliva i suvišna. Etika i gospodarstvo mogu i trebaju biti u uzajamnom odnosu. Etičnost u poslovanju dugoročno je isplativa, jer daje osjećaj sigurnosti i stvara priliku za razvoj. Međutim, nije lako i jednostavno pred današnjim svjetskim gospodarstvom i rastućom konkurencijom najprije misliti na lijepo ponašanje. Koncentracija na profitabilnost dovodi do brojnih prigovora pa tvrtke smatraju da konkurencija određuje oblik borbe na tržištu, a da slijepo i temeljito održanje etičkih principa usporava razvoj. Međutim, poslovna etika i društveno odgovorno poslovanje imaju brojne prednosti u odnosu na kratkoročni uspjeh. One se posebno odnose na stvaranje pozitivne slike u javnosti i društvu, stvaranje pozitivnog ozračja unutar poduzeća te jačanje povjerenja i lojalnosti među zaposlenicima i potrošačima.

Možemo zaključiti da se društveno odgovorno poslovanje odnosi na cjelokupni raspon svih  aktivnosti na tržištu, kao i na sve odnose koje poduzeće uspostavlja sa svojom okolinom.

logo_konferencija-webmanja

Teme konferencije:

10:00 – 10:15 Duhovnost, produzetništvo i menadžment – uvodna riječ organizatora (Mr. sc. Elvira Mlivić Budeš, Filaks)

Mr. sc. Elvira Mlivić Budeš diplomirala je marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te završila poslijediplomski studij Teorija i politika marketinga na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu i 2003. godine stekla titulu magistra društvenih znanosti. Trenutno priprema doktorsku disertaciju i završava Poslijediplomski doktorski studij hrvatske kulture na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Iskustvo u praksi stjecala je suradujući s hrvatskim i inozemnim poduzećima na različitim pozicijama: Voditelj marketinga, Voditelj prodaje, Propagandist, Client Service Director, Copywriter, Account Manager i na kraju kao vlasnica obrta za poslovno savjetovanje Ars marketing (2001-2007), direktorica tvrtke Filaks (od 2007) te osnivačica i voditeljica programa Poslovnog učilišta Filaks (od 2008). Od 2006. do 2009. surađivala je s Centrom za management i savjetovanje kao glavna urednica časopisa Tajnica.hr i koordinatorica projekata (savjetovanja, radionice i konferencije). Od 2004. do 2011. surađivala s Visokom školom Agora kao viši predavač kolegija Marketing I, Marketing II, Marketing III i Direktni marketing.Kao organizator, predavačica i predsjednica Hrvatske udruge za poslovnu edukaciju (2006-2007) sudjelovala je na mnogobrojnim konferencijama. Organizatorica je poznatih konferencija za razvoj žena u poslovanju i skupova poslovnih tajnica i administrativnih djelatnika. Autorica je priručnika Čestitam dobili ste posao (2002); Koautorica je knjige “Abeceda uspješne prodaje” (2006); Autorica je u knjizi “Primijenjeno poduzetništvo” (2006); Autorica je u knjizi “Temeljne funkcije upravljanja” (2007); Glavna je urednica priručnika “Marketinški vodič 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 (2008-2013); Gošća autorica je u knjizi “Recite to jasnije i glasnije” (2009); Koautorica je knjige “Vražja posla: Kako preživjeti (ne)moguće poslovne situacije” (2011); Autorica je preko 160 stručnih članaka s područja komunikacije, menadžmenta, marketinga i prodaje.

10:15 – 10:30 Duhovnost, poslovni i privatni odnosi – uvodna riječ organizacijskog partnera (Renata Vokal, D.R.I.M.)

Renata Vokal je supruga, majka troje djece, poduzetnica, a odnedavno i svekrva. U sretnom je braku, sretna je osoba koja voli svoj život i to što radi. Nije oduvijek bilo tako. Sve ono što je proživjela u životu dovelo je do situacije u kojoj se danas nalazi. U 44 godine dogodilo se puno događaja koji su je izgradili u osobu kakva je sada. Oduvijek je voljela razgovarati s ljudima, biti im podrška, pomoći koliko može. Često je bila rame za plakanje, oslonac prijateljima kada im je bilo najteže, pomagala je često koliko je mogla bez obzira radi li se o privatnim ili poslovnim problemima. Nakon što su zbog preopterećenja privatnim i poslovnim obavezama, krenuli prvi ozbiljni zdravstveni problemi te nakon nekoliko operacija i ležanja u krevetu gotovo godinu dana, shvatila je da sve u životu ima svoj razlog i svoj smisao. Sebe smatra velikom sretnicom, jer da nije doživjela brojne probleme, da nije iskusila način kako se vratiti u zdravlje, smirenost i sreću, ne bi mogla svoje iskustvo podijeliti s drugima kojima je dosta neuspjeha, bolesti, nesreće i boli. Već nekoliko godina proučava duhovnost, čita knjige, pohađa tečajeve i meditira. Shvatila je da samo ako voli sebe može voljeti druge ljude i pomoći im. Sva znanja i iskustvo zaokružila je na predavanjima o hagioterapiji, te pohađala IV Međunarodni studij hagioterapije – antropološke medicine. Renata Vokal je poduzetnica već više od 20 godina, a zajedno sa suprugom vodi tvrtku D.R.I.M. d.o.o. koja se od osnivanja uspješno bavi grafičkom djelatnosti. Više od 10 godina članica je Hrvatske udruge poslovnih žena Krug, gdje aktivno sudjeluje na promicanju ženskog poduzetništva. Od 2004. je članica Izvršnog odbora Kruga. U dva mandata je bila zamjenica predsjednice Kruga za Hrvatsku. 2009. je osmislila i vodila okrugli stol na temu „Povežimo se, zajedno smo jače“; 2010. je bila članica Radne skupine za izradu „Nacionalne politike za promicanje  ravnopravnosti spolova 2011.-2015.“; 2011. je izabrana za predsjednicu Zagrebačkog ogranka Hrvatske udruge poslovnih žena Krug; 2011. je osmislila i zajedno s projektnim timom pokrenula projekt „Poduzetnica-to mogu biti i ja“.  U projektu je sudjelovala kao voditeljica i predavačica. Projekt je kroz tri mjeseca obuhvatio i educirao više od 100 nezaposlenih žena koje su imale volju i ideju za pokretanje vlastitog posla. Nosioc projekta je bio Zagrebački ogranak Hrvatske udruge poslovnih žena Krug, a projekt su podržali Ministarstvo poduzetništva i obrta, Ured za ravnopravnost spolova Vlade RH, Hrvatska gospodarska komora, a partner je bio Hrvatski zavod za zapošljavanje. Gošća je predavačica u Poslovnom učilištu Filaks.

10:30 – 11:15 Život kao igra (Prof. dr. sc. Velimir Srića)

Velimir Srića diplomirao na Ekonomskom i magistrirao na Elektrotehničkom fakultetu. Na Columbia University u New Yorku završio jedan od najboljih svjetskih MBA studija. Doktorirao na Sveučilištu u Zagrebu. Dobitnik Eisenhower Fellowship vlade SAD, nagrade Mijo Mirković i Josip Juraj Strossmayer za znanost. Vodio Radnu skupinu Predsjednika Mesića za strategiju informatizacije Hrvatske. Bio nestranački predsjednik Skupštine grada Zagreba. Počasni je član Hrvatskog helsinškog odbora i Rimskog kluba. Savjetnik Svjetske banke za Change Management, redoviti profesor Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, gostujući profesor na UCLA (University of California at Los Angeles. Bio je gostujući profesor u Pekingu, Budimpešti, Dubaiu. Bio je direktor Zavoda za informatičku djelatnost Hrvatske, Ministar za znanost, tehnologiju i informatiku i član Hrvatske vlade. Konzultant je iz menedžmenta i informatike za niz regionalnih i međunarodnih tvrtki. Objavio šezdeset knjiga, 360 znanstvenih i stručnih radova te dvjestotinjak članaka u popularnim časopisima.

11:15 – 12:00 Regulacija i samoregulacija u tržišnim komunikacijama (Kamilo Antolović)

Kamilo Antolović je višegodišnji teoretičar i praktičar u području tržišnih komunikacija s preko 25 godina iskustva na različitim poduzetničkim i menadžerskim poslovima u Hrvatskoj i regiji. Sada je voditelj i kreativni direktor agencije K&K PROMOTION, a od 2002. predsjednik Direktorija OmnisGroup te predavač na Visokoj školi AGORA za management tržišnih komunikacija. Kao član ili voditelj tima sudjelovao je u više tisuća projekata, kampanja i brandova iz područja tržišnih komunikacija na domaćem i regionalnom tržištu. Objavio dvije samostalne publikacije te više stotina članaka i komentara u nizu medija. Predavao je na više stotina edukativnih programa iz područja prodaje, pregovaranja i marketinga za gotova sva vodeća hrvatska i regionalna poduzeća s preko nekoliko tisuća sudionika gdje je redovito biran najboljim predavačem (Moć uvjeravanja, Superprodavač, Branding BiH, Dani poslovne edukacije; CROMA-EdCare, BDM Club…). Obnašao je funkciju predsjednika HURA-e i predsjednika Organizacijskog odbora PRIME-a, zamjenika direktora FESTO-a i predsjednika Suda časti HURA te člana Žirija Festivala BiH i Superbrands Hrvatska i drugih. Kamilo Antolović je prvi stalni sudski vještak za oglašavanje i tržišne komunikacije u Republici Hrvatskoj i stalni član Suda časti HURA.

12:00 – 12:20 Pauza za kavu

12:20 – 13:05 Zablude u svijetu duhovnosti (Bruno Šimleša)

Bruno Šimleša (1979.) dosad je objavio 7 knjiga koje spadaju u područje popularne psihologije i duhovnosti. Škola života (2009) jedna je od najprodavanijih knjiga u Hrvatskoj u posljednje tri godine. Nedavno je objavljeno i slovensko izdanje, na proljeće će biti i makedonsko, ali konačno i američko izdanje! Prethodna knjiga Ljubavologija (Naklada Ljevak, 2011.) jedna je od najprodavanijih publicističkih naslova u Hrvatskoj, a objavljena je u Srbiji, Sloveniji i Makedoniji. Njegova najnovija knjiga U rukavicama mi je ionako prevruće, osim tema iz popularne psihologije te međuljudskih odnosa i ljubavi, donosi i kritički osvrt na Crkvu te eseje o brojnim drugim društveno relevantnim temama. Po struci je sociolog, a većinu ideja za knjige crpi iz dvanaestogodišnjeg rada s ljudima. Oženjen je i zahvalan otac trogodišnje djevojčice. Ponosan je na to što je izuzetno uporan u poboljšavanju svih životnih uvjeta na koje može utjecati te što je sve zreliji prihvatiti sve ono na što ne može utjecati.

13:05 – 13:50 Društveno odgovorno poslovanje (Olivera Međugorac, Nestle)

13:50 – 15:00 Antropološka medicina i poslovanje (Prof. dr. sc. Tomislav Ivančić)

Tomislav Ivančić rođen je u Davoru 1938. godine. Na Katolički bogoslovni fakultet upisao se 1960. godine, gdje je završio dvije godine filozofije i jednu godinu teologije. Godine 1963. nastavio je studij na papinskom sveučilištu Gregoriana u Rimu. Tamo je na Filozofskom fakultetu 1964. postigao magisterij filozofije, a na teološkom fakultetu istog sveučilišta 1967. magisterij iz teologije. Godine 1971. postigao je na istom fakultetu naslov doktora teologije. Vrativši se u domovinu 1971., imenovan je asistentom pri Katedri fundamentalne teologije na KBF-u u Zagrebu. Izvandredni profesor postao je 1993, a 1999. redoviti profesor, 2004. redoviti profesor u trajnom zvanju. T. Ivančić je sudjelovao na predavanjima više od stotinu međunarodnih i domaćih znanstvenih skupova, a održao je izlaganja na više od 700 međunarodnih i domaćih stručnih skupova. Specifičnost Ivančićevog iznimno aktivnog znanstveno-istraživačkog rada jest da u praksi preispituje teoretske spoznaje. Iz takvog istraživanja je razvio evangelizacijski pokret u domovini i inozemstvu. Osobito se bavi pitanjima ateizma, istraživanjem struktura čovjekove duhovne duše, patologijom čovjekove duhovne dimenzije te traženjem terapija za nju. 1990. godine osnovao je Centar za duhovnu pomoć u Zagrebu te centre za hagioterapiju u većim mjestima Hrvatske, a zatim u Austriji, Sloveniji, Njemačkoj, Belgiji, Švicarskoj, Italiji.

filaksOrganizator: Filaks d.o.o.

Organizacijski partner: Tiskara D.R.I.M.

Mjesto održavanja: Cineplexx Centar Kaptol kino

Kontakt organizatora: Mr. sc. Elvira Mlivić Budeš, 091 502 0231, 01 2430 137, elvira@filaks.hr

E-mail za prijave: elvira@filaks.hr

Rok za prijave: 18.05.2013. U slučaju otkazivanja sudjelovanja najkasnije do 17.05. vraćamo cijeli iznos kotizacije. Radi ograničenog broja mjesta, u slučaju nedolaska ili naknadnog otkazivanja kotizacija se ne vraća.

Iznos kotizacije po osobi: 230 kuna (184,00 kune + PDV)

Žiro – račun za uplatu: 2402006-1100493934 otvoren u Erste&Steiermarkische Bank d.d.

O organizatoru: Filaks d.o.o. je tvrtka specijalizirana za poslovno savjetovanje i edukaciju s područja menadžmenta, prodaje, marketinga i poslovne komunikacije. Slijedom uspješnog rasta i razvoja Filaks d.o.o. je osnivač Poslovnog učilišta Filaks, ustanove za obrazovanje odraslih s 9 programa usavršavanja koje je verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta RH. Direktorica i vlasnica Filaksa je Mr. sc. Elvira Mlivić Budeš koja je diplomirala i magistrirala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a trenutno završava Poslijediplomski doktorski studij na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Tijekom karijere radila je kao Propagandist, Voditeljica marketinga, Voditeljica prodaje, Voditeljica projekta i Direktorica odjela za odnose s klijentima. U poduzetnički svijet je ušla 2001. osnivanjem obrta Ars marketing koji je 2007. prerastao u Filaks d.o.o. za poslovne usluge. Autorica je nekoliko poslovnih priručnika, preko 160 stručnih članaka, organizatorica konferencija i radionica te glavna konzultantica tvrtke Filaks

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *