Najprodavaniji ženski izvođač novije hrvatske diskografije te najveća regionalna zvijezda, Severina, nekoliko je puta tijekom karijere punila najpoznatije koncertne dvorane širom regije, trijumfirajući s turnejom ‘Dobrodošao u klub’, koju su produkcijski mnogi svrstali uz bok turnejama svjetskih izvođača.
No, osim što ju na koncertima prati u stopu, mnogobrojna i vjerna publika Severinu odavno prati i na društvenim mrežama. Upravo ondje, videom nastalim tijekom snimanja kampanje za makedonski brand vode Pelisterka, odlučila je počastiti svojih milijun i pol pratitelja; njih čak 900 tisuća Facebook fanova te 600 tisuća Instagram followersa. Ove respektabilne brojke Severina na najbolji mogući način objašnjava dvjema rečenicama: ”Ljubav se ljubavlju vraća” te ”Volim što se volimo”. Upravo ti hashtagovi postali su zaštitni znak njezinih objava, a prihvaćeni su u tolikoj mjeri da se pod njima nalazi preko 100 tisuća objava Instagram korisnika.
Uz Facebook i Instagram, još jedna Severinina iznimno važna društvena platforma je YouTube kanal, na kojem, osim bogate kolekcije starih snimki, premijere doživljavaju i sve njezine nove pjesme i spotovi, stoga ne čudi kako je ukupan broj YouTube pregleda na tom kanalu prešao brojku od čak 250 milijuna.