U Palači Tokyo u Parizu, održala se izložba kulture za N ° 5 CHANEL u sklopu programa za goste. Ova izložba je ponovno povjerena Jean-Louis Fromentu, kustosu prethodnih izdanja KULTURE CHANEL, održanih uspješno u moskovskom Puškinovom Državnom muzeju za likovne umjetnosti, u Pekingu u Nacionalnom muzeju umjetnosti , a sve češće i u Operi Canton.
Sastoji se od suptilnih predstava koje se podudaraju, N ° 5 KULTURA CHANEL će nam otkriti poveznicu N ° 5 koja je spajala određene trenutke u vremenu i avangardnim pokretima obuhvaća jedno duže razdoblje.
Umjetnička djela, fotografije, arhive i izloženi predmeti pokazuju inspiraciju, maštu i svijet Mademoiselle Chanel.
Oni pokazuju njezine unutarnje misli i prikazuju ovaj jedinstveni i bezvremenski parfem; da li kroz svoja omiljena odredišta poput Venecije, Rusije ili njezine vile La Pausa, ili kroz kreacije njezinih prijatelja, umjetnika, glazbenika Cocteaua, Picassa, Apollinairea, Stravinskyja i Picabija.
Fokusirajući se na dugoročnu poveznicu između Chanela i umjetnosti, N ° 5 KULTURA CHANEL nastoji otkriti bezvremenski i kultni umjetničku bit N ° 5 parfema.
N ° 5 KULTURA CHANEL izložbu je osmislio Jean-Louis Froment, a sudjelovali su i Irma Boom, Piet Oudolf, Laurent Burgisser i Jérôme Schlomoff.
Opis fotografije: N°5, extrait
CHANEL – Daniel JOUANNEAU – Didier ROY
N° 5 je parfem koji putuje daleko. Prelazi zemlje, vrtove, knjige, poeziju i umjetničke pokrete, gdje je uzeta kao izvor koji njihovom sastavu daje dozu modernosti.
To je parfem rođen iz ljubavne priče, koja nije bazirana samo na prošlo vrijeme, već tu priču cijelo vrijeme hvata i nosi prema nama; tako blizu i nikada ne griješi otkrivajući naše najveće tajne propuste.
Riječi koje govore o tome su apstraktne i slike i koje prate to su superpozicionirane na debelom sloju umjetničke bezvremenske memorije.
Kulturno djelovanje koje prati N ° 5 i jedinstvena aura koja ga okružuje, donose kontinuitet ovome parfemu i omogućuju da obuhvati sve epohe . I ovo putovanje nema kraj, već nastavlja spajati i miješati nepovratan pokret naprijed kroz vrijeme.
JEAN- LOUIS FROMENT
Opis fotografije: N°5, Extrait CHANEL
Opis fotografije: 1937.- Gabrielle Chanel u svom apartmanu u hotelu Ritz u Parizu. Objavljeno 1937. u Harper Bazaar, ova fotografija je izabrana za reklamu Chanel N ° 5. Po prvi put, Chanel je sama promovirala svoj parfem.
Izvor fotografije: François Kollar © Ministère de la Kultura
Médiathèque du Patrimoine, Dist. RMN
Opis fotografije: Palača Tokyo,
Gianni Motti Big, Crunch Clock, 1999.-2005.
Izvor fotografije: Thierry Depagne
N°5, Extrait
CHANEL – Daniel JOUANNEAU – Didier ROY