Mlada hrvatska manekenka Alma Cerić snimila je image kampanju Westgate Shopping Cityja za kolekciju proljeće/ljeto 2013. godine. Pod kreativnim vodstvom Viktora Drage, mlada manekenka u svježim, proljetnim modelima iz široke ponude Westgatea, utjelovila je istinsku, trendi next-door djevojku.
Fotografije mlade Alme Cerić, predstavljaju najnoviju kolekciju Westgate Shopping Cityja koji i ovog proljeća svojim posjetiteljima nudi širok spektar modnih trendova prema posljednjim kricima svjetske modne scene. U proljetnoj ponudi Westgatea, posjetitelji shopping centra moći će pronaći raznolike odjevne predmete najpoznatijih svjetskih brendova koji će im omogućiti da pronađu styling za svaku prigodu.
Fotografije proljetnih kombinacija koje je za potrebe snimanja Westgateove kampanje odjenula Alma, moći će se vidjeti na izloženim fotografijama u unutrašnjosti najvećeg shopping centra u regiji.
Proljeće u Westgate Shopping Cityju
Proljetna kampanja Westgate Shopping Cityja uvertitra je u niz proljetnih zbivanja u centru. Posjetitelji Westgatea, tako će u nadolazećem periodu moći kupovati u novootvorenim trgovinama: Bio & Bio – trgovini zdrave hrane , Level 2 trgovini, Neri – poznatom dućanu obuće i kožne galanterije, te svjetskom poznatom brendu Lacoste.
Također, od 22. do 24. ožujka posjetitelji Westgatea moći će se informirati o zdravom načinu življenja na jedinstvenom sajmu zdravlja, sporta, wellnessa i ljepote – Fit For Life.