Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Na tajnoj večeri ispisane nove stranice Manifesta

Ivan Dečak (3)Po prvi put u povijesti, proizvođač najuspješnijeg biljnog likera na svijetu, na tajnoj večeri u hotelu Esplanade predstavio je super premium ekstenziju brenda Jägermeister pod nazivom Manifest. Odabrane uzvanike, među kojima su bili Iva Šulentić, Ivan Dečak i Bolesna braća (Bizzo & Baby Dooks), oduševila je cheffete Ana Grgić koja je samo za ovu priliku osmislila jelovnik s jelima koja su uključivala i jedan poseban sastojak – Manifest.

Manifest je prvi super premium biljni liker na svijetu, a temelji se na legendarnoj recepturi. Karakterizira ga bogat, pun okus za koji su zaslužne slatkaste note anisa i sušenog voća, suptilno ljutkasti i aromatični bitteri, a sve je zaokruženo okusom vanilije i aromom koju daju hrastove bačve. Majstori destileri redefinirali su izvorni recept, koji se nije mijenjao čak osamdeset godina, i unaprijedili proizvodni proces kako bi stvorili novo i odvažno piće. Posebnost Manifesta, koja mu daje specifičan okus, krije se u novoj recepturi s više od 56 različitih vrsta bilja, cvijeća, korijena, voća i macerata.

Postupak miksologije i serviranja Manifesta te nekoliko riječi o novoj recepturi i njezinoj usporedbi u odnosu na klasičnu verziju predstavio je Enes Đapo – Jägermeister Brand Champion. Uzvanici su osim u neograničenim količinama Manifesta uživali i u dobroj glazbi, ali i atmosferi kojoj je pridonijela posebno osmišljena scenografija u Bauhaus stilu.

„Nakon čak osamdeset godina legendarni brend je dobio svog dostojnog nasljednika i iznimno sam sretan što ga imamo priliku predstaviti hrvatskom tržištu. Manifest je više od biljnog likera – on ima karakter i teži savršenosti, ne prati trendove već ih stvara, on je samo za osobe istančanog ukusa te smo se zato odlučili za koncept tajne večere na kojoj smo uzvanicima doslovno poslužili Manifest u svim mogućim oblicima. Vjerujem da će na prvu osvojiti sve one koji već godinama vjerno uživaju u najprodavanijem biljnom likeru na svijetu“ – izjavio je Ivo Tudorić, Jägermeister brend menadžer.

Manifest dolazi u prozirnoj boci elegantnog dizajna koja naglašava tamne, bakrene nijanse prvog super premium biljnog likera na svijetu. Natpis Manifest i ručno izrađen brončani amblem naglašavaju snažan stav i originalnost novog proizvoda. Namijenjen je ambicioznim i uspješnim ljudima koji će u ovom premium biljnom likeru uživati na sofisticiranim i jedinstvenim mjestima ili u dobrom društvu u opuštenoj atmosferi vlastitog doma. Poslužuje se ohlađen i to ulijevanjem pića u čašu preko kockica leda smještenih u poseban filter. Ovaj originalan doživljaj pripravljanja pića može se nazvati Manifest ritualom jer zahtijeva vrijeme i posvećenost onoga tko ga toči.

U njemu će se moći uživati isključivo u odabranim barovima, restoranima, hotelima i klubovima te ga kupiti na specijaliziranim maloprodajnim mjestima. Manifest sadrži 38 posto alkohola, što je 3 posto više nego kod standardne verzije, a nekonvencionalan, dvostruki postupak sazrijevanja i drugačija receptura donijele su mu novu i jedinstvenu dimenziju okusa, u što će se odmah uvjeriti svi konzumenti.

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *