6 nasumce odabranih Naminih kupaca modna savjetnica i stilistica Alma Premerl Zoko pretvorila je u 6 neodoljivih lica špice. Pred centralnim izlogom robne kuće Nama ove je subote bila tolika gužva da je u jednom trenutku i tramvaj zastao…
Zagrebačka modna Špica subotom imperativ je svih Zagrepčana. Na njoj se pije kavica, sreću prijatelji i promoviraju modni trendovi svake sezone. U tom duhu nastao je zajednički projekt Nama i Alma na špici, kroz kojeg su najdugovječnija domaća robna kuća Nama i modna savjetnica i stilistica Alma Premerl Zoko zajedno odlučili pokazati što odabrati i kako kombinirati od modnih imperativa ove sezone.
Mjesto radnje glavni Namin izlog na Ilici koji se ove subote pretvorio u fashion platformu za kompletan make over. Nasumce odabranih 6 Naminih kupaca, pred brojnim Zagrepčankama, stilistica Alma Premerl Zoko sa svojim je timom pretvorila u prava Lica špice.
- „Zapravo, uvijek mi je bila želja pokazati stvarnim ženama kako se odjenuti za određenu prigodu, ali i dokazati da je moda u različitim veličinama i prilagodljiva svima. Nama kao sinonim za Zagrebački shopping u svojoj ponudi ima odjeću brojnih domaćih modnih brendova, odličnu ponudu obuće, modnih detalja. Bio je gušt raditi outfite i pokazati različite modne stilove.“
Kroz četverosatni make over, čiju je atmosferu izborom glazbe podigao DJ Dee, Alma je predstavila svaku od 6 Naminih kupaca koje su se prijavile za ovaj make over i promijenila im navike u odijevanju pokazujući kako mogu zablistati i u nekim drugim kombinacijama, ne izlazeći iz svoje komfor zone. Upravo zato su svi modeli nosili hulahupke s uzorcima iz nove kolekcije Jadran čarapa, neodoljive kožne torbice Galko… Kako bi make over bio potpun u beauty kutku by Catrice vizažistica Gina Marinović pokazala je nude trend za dnevni look i trend naglašenih očiju za posebne prigode. Za kosu je bio zadužen Keune, a frizerka Karla Krišto pokazala je nekoliko načina kako napraviti brze svečane firzure, ali i njegovati kosu odličnim Keune proizvodima. Kako bi svi modeli bili fresh pobrinule su se kozmetike Ziaja i Borotalco.
Budući da je pred naminim izlogom bila velika gužva, koju su stvorile znatiželjne ljubiteljice mode tražeći u Alminim modnim rješenjima inspiraciju za svoj total look i shopping u Nami, Franck se pobrinuo za toplu okrjepu promocijom novih kavica. Naravno, na špici!
Foto: Nikola Zoko