Pernod Ricard Hrvatska predstavio je na sinoćnjem događanju u zagrebačkoj Gliptoteci novu bocu legendarnog Ballantine’s viskija, jednog od svojih najprodavanijih proizvoda. Broj jedan škotski viski u Hrvatskoj i Europi te škotski viski broj dva na globalnoj razini dobio je novi izgled boce koja izražava njegovu finoću i prilagođenost modernim potrošačima viskija.
Gala događanju u raskošnom prostoru Gliptoteke nazočile su mnoge poznate osobe u društvu svojih gostiju – Massimo Savić sa suprugom Eni, Joško Lokas , Renata Sopek, Anita Dujić i Ivan Veljača, Antonija Blaće i Hrvoje Brlečić, Boris Banović, Martina Felja, Aleksandra Dojčinović i drugi gosti uživali su u vrhunskim gastro poslasticama uz zvučnu kulisu gudačkog kvarteta, a sve uzvanike dočekalo je i premijerno kušanje Euforia koktela na bazi Ballantine’s viskija, koji je tim povodom bio pripremljen samo za njih.
Kako je naglasio Branko Kičema, direktor marketinga Pernod Ricarda za Hrvatsku. ‘Ballantine’s ima kredibilitet kao poznati brend koji ostavlja čvrst utisak. Željeli smo osigurati da novi dizajn ostane vjeran našem ponosnom nasljedstvu, ali i da se naši vjerni potrošači mogu poistovjetiti s time kroz moderan izgled i iznimno smo zadovoljni rezultatima. Prema našim istraživanjima u suradnji s potrošačima na našim ključnim tržištima, nova boca odlično je primljena i daleko nadmašuje naša očekivanja. Ispitanici su prepoznali moderan izgled, ali i činjenicu da poveznica s nasljedstvom i kvalitetom nije nestala, tako da se nadamo da će se ovo odraziti na naš daljnji uspjeh na tržištu te da ćemo nastaviti oduševljavati ljude diljem svijeta.“
Nova boca s utkanim tradicionalnim Ballantine’s svojstvima kao što su svevremenost, elegancija i autentičnost, ali i modernog stila, prisutna je na hrvatskom tržištu od kolovoza ove godine. Ova evolucija u dizajnu ostaje na tragu vrijednosti i neprestane potrage za kvalitetom koju je zastupao osnivač George Ballantine, koji je neumorno prolazio svim dijelovima Škotske ne pristajući na ništa manje od najkvalitetnijih sastojaka.
Dizajnerski elementi poput etikete u obliku čina i prepoznatljivih krila Ballantine’s Finest, daju boci novi i dinamičniji te još privlačniji izgled na policama. Simboli kvalitete pojačani su kroz prominentnije pozicioniranje grba Ballantine’s, simplifikaciju Ballantine’s pečata i isticanje početnog slova ‘B’ kao jednog od najjačih vizualnih snaga brenda. Riječ ‘Finest’ od sada je u još izraženijoj premium zlatnoj boji. Vanjština kartona u kojoj se proizvodi nalaze također će reflektirati i naglašavati ključna obilježja boce. Boca osim navedenih karakteristika zadržava i svoj prepoznatljivi pravokutan oblik, ovaj puta s blago zaoštrenim rubovima što rezultira elegantnijim i ponosnijim izgledom.
Cjelokupni rezultat originalnog, ali i suvremenog izgleda ostaje dosljedan srži brenda i originalnom Ballantine’s Finest proizvodu, naglašavajući njegove najpoznatije elemente koji su ga i doveli do položaja jednog od najprepoznatljivijih i najkonzistentnijih brendova na svijetu.
Pogledajte galeriju fotografija by Ognjen Karabegović