Nema vječne ljubavi između Pariza i turista koji ostavljaju lokote, poznate kao „ljubavne lokote“, na gradskom mostu Pont des Arts (franc. Most umjetnosti).
Pariško gradsko vijeće objavilo je planove za uklanjanje lokota koji predstavljaju vječnu ljubav, a s početkom radova započelo se danas. Prošlih godina, turisti su ostavljali svoje inicijale i poruke na lokotima koje su zaključavali na metalnim rešetkama ovog poznatog gradskog mosta. Iako Pont des Arts glasi kao jedno od najromantičnijih lokacija u Parizu, mnogi građani misle kako je stari most tako „nagrđen“ lokotima baš pravi trn u oku.
Gradsko vijeće poručilo je kako su stotine tisuća lokota zakačene za ograde nekih pariških mostova i da taj fenomen generira dva ozbiljna problema: trajnu degradaciju baštine Pariza i rizičnu sigurnost posjetitelja, Parižana i turista.
Prošloga ljeta, dio ograde mosta Pont des Arts urušio se pod težinom lokota.
Most s pogledom na Eiffelov toranj bit će zatvoren na tjedan dana u lipnju dok traju radovi uklanjanja „ljubavnih lokota“. Most umjetnosti je trenutno prekriven drvenim panelima koji su išarani grafitima, no prema kampanji No Love Locks koja je i pokrenula cijelu akciju uklanjanja lokota, bit će postavljeno 110 panela prekrivenih radovima međunarodnih umjetnika. Za listopad ove godine se predviđa da će se na mostovima Pont des Arts i Pont de l’Archevêché instalirati čisti paneli od pleksiglasa.
Na svojim Facebook stranicama No Love Locks kampanje objavljeno je: „Recite zbogom ‘ljubavnim lokotima’ na Pont des Artsu! Žao nam je, turisti, ali nema više vandaliziranja našega grada. Konačno, Pariz definitivno ustaje protiv ‘ljubavnih lokota’.“
Upravo su Lisa Anselmo i Lisa Taylor Huff, dvije emigratkinje koje žive u Parizu, lansirale No Love Locks kampanju prošle godine. Odluku Pariškog gradskog vijeća o uklanjanju „ljubavnih lokota“ toplo pozdravljaju te najavljuju kako će nastaviti gurati gradsku vijećnicu da donese odluku i o uklanjanju spornih lokota sa svih pariških mostova te zabranu istih.
„Samo zabrana će pomoći Parizu da se riješi ovog problema jednom zauvijek budući da je najposjećeniji grad na svijetu, a problema ‘ljubavnih lokota’ se predugo nitko nije dotakao.“, izjavile su Anselmo i Huff te dodale kako njihova kampanja samo komunicira odgovorni turizam.