Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Procter & Gamble najavio desetogodišnje partnerstvo s Međunarodnim olimpijskim odborom i program podrške mladim sportašima u suradnji s Hrvatskim olimpijskim odborom

Procter & Gamble, tvrtka koja stoji iza trgovačkih marki kao što su Pampers, Pantene Pro-V, Wella, Always, Ariel i Gillette pokreće provedbu svog desetogodišnjeg partnerstva s Međunarodnim olimpijskim odborom. Partnerstvo je potpisano na globalnoj razini i bit će aktivno i na lokalnim tržištima kroz suradnju s nacionalnim olimpijskim odborima. U sklopu kampanje povodom Olimpijskih igara u Londonu 2012. pod nazivom “Hvala ti, mama!” P&G se zalaže za poboljšanje života milijuna majki diljem svijeta.

“P&G je predan partner olimpijskog pokreta,” rekao je Mark Pritchard, P&G global brand building officer.   “Kao tvrtka, mi djelujemo kao ‘Ponosni sponzor majki’ jer iza svakog nevjerojatnog sportaša stoji jednako tako nevjerojatna mama. Putem svojih tržišnih marki P&G svakodnevno pomaže mamama i njihovim obiteljima.”

“Oduševljen sam razinom predanosti koju P&G iskazuje prema olimpijskom pokretu” izjavio je predsjednik MOO-a Jacques Rogge. “Kroz potporu mamama olimpijaca, P&G pomaže i samim sportašima. Podupirući sportske aktivnosti za mlade, tvrtka podupire sve majke i svakoga dana pomaže razvoju sportaša. Projekt savršeno prati vrijednosti olimpizma, a njegov će se utjecaj odraziti i na generacije koje dolaze.

“Za P&G ovo partnerstvo ujedinjuje našu misiju unapređivanja kvaliteta ljudskih života i misiju olimpijskog pokreta usmjerenu stvaranju boljeg svijeta putem sporta,” rekao je Srđan Lisac, član uprave tvrtke Procter&Gamble u Hrvatskoj. “Kao tvrtka mi ćemo također promovirati sport i njegovu bitnu ulogu u razvoju mladih”, dodao je.

„Iznimno nam je drago što je P&G prepoznao značaj ulaganja u mlade sportaše. Novim će nacionalnim programom postati važan partner HOO-a koji kroz svoje razvojne programe sustavno prati talentirane mlade sportaše. Ulaganje u njih nije samo ulaganje u sport već i podrška njihovim obiteljima i cilju kojem teže“ rekao je predsjednik HOO-a Zlatko Mateša.

P&G će svoj partnerski program potpore pokrenuti zajedno s Hrvatskim olimpijskim odborom u siječnju, 2012. Prema izvještaju o sportu u životu mladih na području srednje i istočne Europe, Bliskog istoka i Afrike , bavljenje sportom i fizičkim vježbama ima brojne prednosti ne samo za zdravlje i kondiciju djece i mladih nego i za njihov društveni i psihički razvoj.

“Tijekom djetinjstva, sport je promijenio moj život,” rekao je osvajač šesnaest olimpijskih medalja Michael Phelps, koji je počeo trenirati plivanje kada je imao 7 godina. “Kao djetetu, dijagnosticiran mi je ADHD – poremećaj hiperaktivnosti i nedostatka pažnje, pa mi je sport poslužio kao svojevrsni ispušni ventil za svu moju energiju. Bavljenje sportom je iznimno pozitivno utjecalo i na moj život izvan bazena.” Zato P&G pokreće nacionalni program za promociju razvoja mladih kroz sport i vrijednosti olimpizma koji će koristiti djeci, mladima i njihovim obiteljima. U Hrvatskoj, zajedno s Hrvatskim olimpijskim odborom, tvrtka će, između ostaloga, prikupljati novac sa svrhom pomaganja budućim olimpijcima pružajući im time priliku postizanja sportskih uspjeha i oživljavanja vrijednosti olimpizma. P&G će, također, pokrenuti nacionalno istraživanje kako bi se doznali stavovi prema sportu i koliki je njegov utjecaj na budući razvoj djece i mladih u Hrvatskoj.

Globalno će, kroz prodaju svojih proizvoda, Procter & Gamble prikupiti minimalno 5 milijuna dolara za potporu mladim sportašima. Taj će novac pomoći pokretanju i održavanju sportskih programa za mlade diljem svijeta, koji će pozitivno utjecati na kvalitetu života više od milijun djece. P&G će također pomoći tisućama mama olimpijaca da zajedno sa svojom djecom dožive Olimpijske igre, osiguravajući im sve potrebne usluge i karte za događanja u Londonu.

P&G će globalno sponzorirati 200 sportaša, što je najveći broj ikada sponzoriranih sportaša od strane jednog olimpijskog partnera. Oni će se pojavljivati u reklamama i kampanjama kako bi potaknuli prodaju koja će u konačnici pomoći mladim sportašima. Neki od svjetski poznatih sportaša koje P&G sponzorira su:

-            Michael Phelps                      Sjedinjene Američke Države Plivanje                       head&shoulders
-            Paula Radcliffe                      Ujedinjeno Kraljevstvo                       Atletika                       Pampers
-            Roger Federer                       Švicarska                               Tenis               Gillette
-            Jessica Ennis                         Ujedinjeno Kraljevstvo                       Atletika            Olay
-            Adam Van Koeverden           Kanada                                              Veslanje          P&G
-            Monika Pyrek             Poljska                                                Atletika            Venus

Dodatne informacije možete pronaći na www.pg.com.hr

O P&G-u

P&G dotiče i poboljšava živote 4.4 milijardi ljudi u cijelom svijetu sa svojom ponudom pouzdanih i kvalitetnih tržišnih marki. Vodeći proizvodi tvrtke su Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion® i Ambi Pur®. S predstavništvima u 80-ak zemalja, P&G-ove su tržišne marke dostupne u više od 180 zemalja diljem svijeta. Za najnovije vijesti i ostale informacije o P&G-u i njegovim markama posjetite www.pg.com

Sponzorirani članak

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *