Ornela Vištica, Lea Dekleva i Mirna Maras isprobale Dr.Hauschka prirodnu dekorativnu kozmetiku i Brokula&Ž majice od organskog pamuka
Zajedničko kreativno događanje brandova Dr.Hauschka i Brokula&Ž pod nazivom Šminkuliranje jučer je u zagrebački Arena centar privuklo brojne posjetiteljice i ljubiteljice organske kozmetike i odjeće. Međunarodno poznati Dr.Hauschka vizažist Karim Sattar potezima svog kista naglašavao je prirodnu ljepotu posjetiteljica koje su nakon uljepšavanja s Dr.Hauschka dekorativnom kozmetikom pred objektivom profesionalnog fotografa postajale prava lica s naslovnica. Karim je do sada šminkao mnoge poznate osobe kao što su Jane Fonda, princeza Charlene od Monaka i Annie Lenox, educirao se na prestižnom London College of Fashion and Arts te u New Yorku. Česti je sudionik Fashion Week-ova diljem svijeta te gostuje kao Dr.Hauschka vizažist za Vogue, Elle, Marie Claire i Cosmopolitan.
Događanje je privuklo i poznate osobe koje prate modne i kozmetičke trendove kao što su Lea Dekleva, Mirna Maras i Nika Fleiss. Svi prisutni imali su osim šminkanja i prigodu sami se uvjeriti u kvalitetu i mekoću Brokula&Ž majica izrađenih od organski uzgojenih sirovina. Cilj događanja bio je približiti ljudima važnost odabira organskih proizvoda, počevši od prirodne kozmetike pa sve do kvalitetne odjeće od organskih sirovina, u čemu se upravo kombinacija dvaju organskih brandova Dr.Hauschka i Brokula&Ž odlično upotpunjuje.
Mirna Maras, tv voditeljica izjavila je da voli sve što je prirodno, a sama činjenica da njezina koža upija sve što na nju nanosi dovoljan joj je razlog da odabire prirodnu kozmetiku. Lea Dekleva sklona je prirodnoj kozmetici jer se uvijek pokaže da proizvodi koji nisu prirodni zapravo nisu zdravi.
Davor Bruketa, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, koja je uz tvrtku Lacuna pokretač Brokule&Ž, istaknuo je kako Brokula&Ž i Dr.Hauschka imaju zajedničke temelje prema kojima ono bitno dolazi iznutra. Nikola Žinić, također kreativni direktor iz agencije Bruketa&Žinić OM je dodao kako Brokula&Ž i Dr.Hauschka dijele uvjerenje u održivu proizvodnju koja je dobra za ljude i okoliš.
Žana Hinek, članica Uprave Biovege, uvoznika Dr.Hauschka kozmetike naglasila je da Snaga prirode i izbor prirodnih organskih proizvoda postaju sve jasnija potreba današnjeg urbanog čovjeka, a upravo Dr.Hauschka kao vodeća linija prirodne kozmetike zadovoljava sve potrebe kože u brzom tempu današnjeg života jer osim učinkovitosti istovremeno i podržava zdravlje kože.
Dr.Hauschka
Dr.Hauschka dekorativna kozmetika uključuje sljedeće proizvode: pudere (tekući, prah, kamen), rumenila (jednobojna, duo), maskare, olovke za oči, tuš za oči, ruževe. Jedan od najvažnijih sastojaka dekorativne kozmetike je ekstrakt ranjenika/bjelodana (Anthyllis vulneraria). U kombinaciji s drugim visokovrijednim sastojcima bjelodan regulira, normalizira i uravnotežuje kožu. Dr.Hauschka dekorativna kozmetika osim što uljepšava vaše lice čuva i kožu zbog ljekovitih sastojaka. Dekorativna kozmetika može istovremeno biti iznimno učinkovita i potpuno neškodljiva za naše zdravlje. Takva je i Dr.Hauschka dekorativna kozmetika koja neće neprirodno maskirati određeno stanje kože već će regulirati njene potrebe na prirodan način i uspješno naglasiti jedinstvenu ljepotu i individualnost svake žene.
Brokula&Ž
Kod Brokule&Ž bitno uvijek dolazi iznutra. Brokula&Ž odjeća napravljena je od organski uzgojenih sirovina i na unutarnjoj strani nosi skrivene poruke koje vidiš samo ti…i onaj tko te skine. Tako te osjećaj udobne, prirodne tkanine na koži grije izvana, a inspirativne misli iznutra. Riječ je o ekološkom proizvodu napravljenom od prirodno uzgojenih sirovina koje čuvaju okoliš, organskog pamuka i celuloze, a kolekciju čine majice i donje rublje za muškarce i žene. Iza Brokule&Ž stoje Bruketa i Žinić te tvrtka Lacuna, specijalizirana za zaštitnu radnu odjeću i odjeću s UV zaštitom.